یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: تا پایان مهرماه از 20 هزار و 163 نفر اقدام به خونگیری کرده‌‌ایم که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش 11 درصدی داشته است.
غلامرضا حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سازمان انتقال خون در کشور هر ساله به دنبال افزایش میزان خونگیری در کشور بوده اما امسال متاسفانه به علت شیوع کرونا در این روند اخلال ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه امسال در لرستان تا پایان مهرماه ۲۶ هزار و ۷۷۸ هزار نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند، افزود: از ۲۰ هزار و ۱۶۳ نفر از این افراد اقدام به خونگیری کرده‌‌ایم که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش 11 درصدی داشته است.
 
مدیرکل انتقال خون لرستان بیان کرد: کاهش خونگیری یک موضوع کشوری بوده و تنها مختص به لرستان نیست بلکه وضعیت استان نسبت به تعداد زیادی از استان‌های کشور بهتر است.
 
حامدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمام گروهای خونی نیازمند فرد اهداکننده هستیم، تصریح کرد: مردم نوع دوست لرستان در راستای جلوگیری از کمبود خون در هفته‌های آتی لازم است همانند سالیان گذشته اقدام به اهدا خون کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-08-28 00:39
چند هفته پیش برای اهدای خون به پایگاه علوی مراجعه کردم متاسفانه وضعیت بهداشتی جالبی نداشت و قسمتی که برای تغذیه بعد از اهدا بود کثیف بود، کسی هم که از بنده خون گرفت متاسفانه همش پی شوخی و مزاح با همکارانش بود! و همچنین تبحری در کارش نداشت،به نظرم پایگاه مرکزی واقع در شصت متری فضای بهتر و امکانات بهتری داره! متاسفانه چیزی که برای بنده تعجب آور بود نبود تجهیزات پلاسما گیری در مرکز استان هست! اگر این تجهیزات بیارن بیماران بهبود یافته کرونا میتونن پلاسمای خودشون به بیماران بدحال اهدا کنن و اون ها رو از مرگ نجات بدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا