یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر و کشف 670 میلیارد ریال کلاه‌برداری در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي مراجعه تعدادی مال‌باخته به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت علیه فردی کلاه‌بردار که با وعده‌های توخالی و به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاه‌برداری کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد کلاه‌بردار خود را به‌عنوان بازاریاب معرفی می‌کند و به بهانه مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید مواد غذایی از 42 شهروند خرم‌آبادی مبلغ 670 میلیارد ریال دریافت و با این ترفند از مال‌باختگان کلاه‌برداری کرده است.
این مقام انتظامی لرستان اظهار داشت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی متهم را در مخفیگاهش در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرد.
سردار مهدیان نسب در پایان به شهروندان توصیه کرد، یکی از روش‌های کلاه‌برداری، ارائه پیشنهادهای خوب و به قولی «دهن پر کن» به شهروندان است، به هر گونه معامله یا پیشنهاد که توسط افراد ناشناس ارائه می‌شود توجه نکنید و سعی کنید معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام دهید.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا