یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از پلمپ سه چاپخانه بزرگ خرم‌آباد به دلیل چاپ آگهی‌های ترحیم خبر داد.
به گزارش یافته، احمدحسین فتایی؛ مدیر کل، با اعلام این خبر، گفت: به دنبال بازرسی‌های سرزده صبح و عصر امروز " ۲۵ آبان ماه "در سطح شهر خرم‌آباد، سه چاپخانه بزرگ به دلیل زیر پا گذاشتن محدودیت‌های کرونایی و چاپ آگهی‌های ترحیم (مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاک‌سپاری) جهت پلمپ، به اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی معرفی شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: علاوه بر این چاپخانه‌ها متأسفانه برخی واحدهای صنفی ازجمله نوشت‌افزار و مراکز خدمات کامپیوتری نیز اقدام به چاپ آگهی ترحیم می‌کنند که در جریان بازدید امروز شناسایی و اسامی و مشخصات آن‌ها جهت پیگیری قانونی به مجمع امور صنفی اعلام می‌گردد.
وی افزود: با دستور و تأکید استاندار لرستان در جلسه دیروز ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، برخورد قاطع با متخلفان و افرادی که محدودیت‌های کرونایی را نادیده می‌گیرند، از امروز وارد مرحله‌ی جدیدی شده و مجموعه دستگاه قضایی استان نیز آماده تشکیل پرونده برای متخلفین است.
فتایی در پایان خاطرنشان ساخت: هر یک از چاپخانه‌های افست و دیجیتال زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چنانچه نسبت به چاپ بنر و آگهی ترحیم اقدام نمایند در مرحله‌ی اول پلمپ و در صورت تکرار با لغو مجوز روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا 1399-08-26 07:40
پلمپ چاپخونه بی فایدا ، چون میرن د ایی شرکتا یا مغازای که کارا گرافیکی انجام میین انجام میین ! فقط باید اخطار بیین به هیچ عنوان حق تاریخ و ساعت تشییع و تدفین د اعلامیه ترحیم درج نوعه
نقل قول کردن
#2 بهروز 1399-08-26 07:45
مراسمات در شهر خرم ابادخلاصه شده اند ولی در اطراف ان و روستاها برای خلاصه کردن مراسمات مقاومت میکنند وبا این کارعملا میخواهند طوایف با یکدیگر بیعت کنند....
نقل قول کردن
#3 امیر 1399-08-26 22:44
به نقل از بهروز:
مراسمات در شهر خرم ابادخلاصه شده اند ولی در اطراف ان و روستاها برای خلاصه کردن مراسمات مقاومت میکنند وبا این کارعملا میخواهند طوایف با یکدیگر بیعت کنند....

همین حرکات قرون وسطایی و رفتار عقب مانده باعث شده این استان دچار فلاکت و بدبختی بشه.انگار قبایل سرخپوستی میخوان چپق صلح بکشن و بیعت کنن!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا