یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان، تجمعات به‌خصوص دورهمی های خانوادگی را از عوامل مهم شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شد، گفت: در جلسه امروز طرح جامعی برای کنترل اجتماعی بیماری کرونا عنوان شد و مقرر گردید تا هفته آینده نهایی و اجرا شود.
خادمی اظهار داشت: در این طرح، کشور به لحاظ شیوع کرونا به سه بخش قرمز، نارنجی و زرد تقسیم‌بندی شده و محدودیت‌های خاصی برای هرکدام اعمال خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها صرفاً برای کنترل و مهار بیماری است، تصریح کرد: محدودیت‌های جدید نسبت به گذشته گسترده‌تر و با شدت بیشتری اجرایی می‌شود.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مردم در نظر داشته باشند که هدف از برگزاری جلسات، اعمال محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها برای مهار بیماری ست، از این رو فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید به‌عنوان یک ضرورت باشد.
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان، تجمعات به‌خصوص دورهمی های خانوادگی را از علل مهم شیوع بیماری کرونا دانست و یادآور شد: بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی، استان به لحاظ شیوع کرونا در وضع مطلوبی قرار ندارد.
خادمی آمار روزانه مرگ بر اثر کرونا را در استان بین ۱۲، ۱۳ و حتی ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به روند صعودی ابتلاء به کرونا و محدودیت در امکانات پزشکی و درمانی استان، ضرورت دارد مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.


دیدگاه‌ها  

#1 بنده ی خدا 1399-08-24 14:59
خرم آباد و بروجرد قرمز هستن باید محدودیت بیشتری براشون بذارن
نقل قول کردن
#2 حرف حق 1399-08-24 16:11
برخی ادارات 50درصد اعمال نمیشه ومدیران بالاجبارکارکنان راوادارمیکنند درادارات حضوریابند به گونه ای که دربرخی روزهای هفته هشتادتاصددرصد افراد حضوردارند بویژه دراتاقهای مشترک وچندنفره
نقل قول کردن
#3 اکبری 1399-08-24 21:23
مصوبات ستاد کرونا در خرم آباد ضمانت اجرایی ندارد بنابرین این کار ابتر است و نتیجه ای ندارد آقایان مسئول فکری به حال جمع آوری مراکز خرید ضایعات در خرم آباد کنید که این مراکز از لحاظ بهداشتی عامل شیوع بیماری در شهر و به دیگران می باسند
نقل قول کردن
#4 اکبری 1399-08-24 21:44
مصوبات ستاد کرونا در خرم آباد ضمانت اجرایی ندارد پس این کار ابتر است و نتیجه ای ندارد آقایان مسئول فکری به حال جمع آوری مراکز خرید و فروش ضایعات در سطح سهر خرم آباد کنید که این مراکز عامل شیوع بیماری در شهر و به دیگران می باشند
نقل قول کردن
#5 شهروند 1399-08-25 00:19
آقای استاندار لطفا نیروهای نظارتی به روستاها و بخش ها بفرستین که تو این شرایط مراسم جشن و عروسی و عزا برگزار میشه.
نقل قول کردن
#6 علیرضا 1399-08-26 08:20
متاسفانه تعدادی از مدیران در نامه های جداگانه تاکید بر حضور کارمندان نموده اند که این بر خلاف مصوبات صادره میباشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا