یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در راستای اجرای شدن مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، این انتظامی ضمن همکاری با شبکه بهداشت، اداره صمت، ناحیه سپاه و گروه ۲۴ بعثت، اداره ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، ارتش، آتش‌نشانی و سایر ادارات مرتبط، علاوه بر رزمایش گندزدایی شهرک جهان‌آباد و چندین بار سم‌پاشی اماکن انتظامی اقدامات گسترده‌ای انجام داد.
به گزارش یافته، سرهنگ عزت‌الله غلامی با اشاره به قرارگاه بهداشت و درمان ویژه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا با محوریت بهداری نیروی انتظامی در تشریح این خبر افزود: پلمپ چندین کارگاه غیربهداشتی مواد شوینده، بازدید از ۲۱۰ واحد صنفی و ارائه آموزش‌های لازم، پلمپ ۶۸ واحد صنفی متخلف، ۱۳۰ مورد تذکر به واحدهای سهل‌انگار در بحث کرونا و اقدام به صدور ۶۸ فقره اخطاریه پلمپ تا ریشه‌کن نمودن ویروس کرونا نموده است.
وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارت‌های بهداشتی از اولویت‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا و معاونت بهداری این انتظامی بوده و این برنامه‌ها با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ غلامی بیان داشت: چنانچه کسانی با انگیزه‌های مختلف در فضای مجازی شهرستان اقدام به انتشار اخبار کذب و شایعه‌پراکنی نمایند با هماهنگی مرجع قضایی تحت پیگرد و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

پلمپ ۶۸ واحد صنفی متخلف در بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا