یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: سود حاصل از عملیات بانکی دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون در استان لر‌ستان برای توسعه و پیشرفت این استان اختصاص می‌یابد.
به گزارش یافته؛ حاتم شاکرمی در تشریح نشست مشترکی که حضور سید موسی خادمی  استاندار و مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون در محل بانک رفاه برگزار شد، نتایج این نشست را رضایت بخش دانست و موافقت مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون با مشارکت در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح های تبدیلی و نیمه تمام و تعیین تکلیف سه واحد تملک شده توسط بانک توسعه تعاون در فرصت یک ماهه را از جمله توافقات به دست آمده عنوان کرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری مدیران عامل این دو بانک برای تحقق و اجرای دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار امیدواری کرد؛ با توافقات به دست آمده، زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان محقق شود.
به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیاتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و طرح ها، تسهیل، تسریع و رفع موانع سرمایه گذاری، حل معضل بیکاری، توسعه اشتغال پایدار روستائی و... اخیرا به این استان سفر کردند.



منبع: روابط عمومی اداره کل

دیدگاه‌ها  

#1 خسروی 1399-08-17 16:33
هر وقت سود بانکی در لرستان خرج و سرمایه‌گذاری شد انوقت بگویید درصورتیکه هتل پارک صخره‌ای خرم‌آباد بعد از 27 سال هنوز ناتمام و بلاتکلیف است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا