یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه استان از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح استان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ مصطفی دالوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان لرستان در وضعیت قرمز و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این مصوبات به شرح ذیل اعلام و اجرا می‌شود.
1-تمامی تفرجگاه‌های استان مسدود و در صورت مشاهده ورود وسایل نقلیه به این مکان‌ها، مأموران پلیس‌راه نسبت به اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌نمایند.
2-به‌منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های استان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شوند.
3-ورود تمام خودروهای شخصی غیربومی و خروج تمام خودروهای شخصی با پلاک بومی خرم‌آباد ممنوع هست و کسانی که اصرار بر تردد داشته باشند برابر قانون با کد 2177 به مبلغ 510 هزار تومان جریمه خواهند شد.
4-خودروهای امدادی، اورژانس، وسایل نقلیه عمومی حمل بار و مسافر از این موضوع مستثنی بوده و رفت‌وآمد آن‌ها به داخل شهرها آزاد است.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: همکارانم در مجموعه پلیس‌راه و انتظامی استان مصوبات ستاد ملی کرونا را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و از مردم استان می‌خواهیم بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی همه موارد را رعایت کنند تا انشاءالله وضعیت استان بهبود یابد.

اطلاعیه پلیس‌راه لرستان در خصوص محدودیت‌های تزدد

دیدگاه‌ها  

#1 فرشید 1399-08-15 12:55
همش دروغه دیروز من چند تا پلاک غیر بومی دیدم که وارد شهر خرم آباد شدن بهتره به جای حرف و آمار عملکرد داشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا