یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: این نهاد با شناسایی افراد مبتلا به کرونا مسوولیت‌ قرنطینه بیماران را برعهده‌ می‌گیرد و آنها را کنترل می‌کند.
انتقاد فرمانده سپاه از بروز رفتارهای هنجار شکن در تفرجگاه‌هاسردار مرتضی کشکولی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سپاه لرستان یک درمانگاه، یک سالن ورزشی و نقاهتگاهی با ظرفیت ۷۰ تا ۲۰۰ تخت برای اسکان بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت استان قرار می دهد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت غربالگری و قرنطینه مبتلایان به کرونا ادامه داد: سپاه برای اجرای این طرح بیماران کرونایی را کنترل می‌کند و اجازه خروج از منزل را به آن‌ها نمی‌دهد.
سردار کشکولی با تاکید بر اینکه معاش بیماران کرونایی تامین می‌شود اظهار کرد: بیماران می‌توانند مایحتاج روزانه خود را از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهند تا آن‌ها را تامین کنیم.
وی گفت: با کمک قدرت حاکمیتی نباید اجازه خروج بیماران کرونایی از منزل را داد و علاوه بر این بیماران، تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده‌اند مانند اعضای خانواده و همکارانشان نیز کنترل می‌شوند.
وی همچنین افزود: از هرگونه همکاری دانشجویان رشته پرستاری و گروه‌های جهادی برای درمان بیماران کرونایی و جایگزینی نیروهای خسته کادر درمان نیز استقبال می کنیم.
تاکنون بیش از ۴۰ هزار لرستانی به کرونا مبتلا و ۸۱۳ نفر فوت شده‌اند./ ایرنا

دیدگاه‌ها  

#1 محسنی 1399-08-12 06:50
خدا وکیلی اگه سپاه و ارتش نبود ما می خواست دل به این دولت ببندیم ؟ دل بستن به دولت بی تدبیر و ناامید انسان هار رو به فلاکت و بدبختی کشونده.
نقل قول کردن
#2 خرم ابادی 1399-08-12 08:04
خداوند پدر و مادرتان را بیامرزد
نقل قول کردن
#3 مهربان 1399-08-12 08:40
مسئولین بایدمقدمات انجام تست رایگان و راحت رابرای عموم مردم فراهم نمایند . تاکسانیکه کرونادارندمشخص شود
نقل قول کردن
#4 نریمانی 1399-08-12 09:09
من کرونا دارم و هیچی برا خوردن ندارم لطف کن شماره را اعلام نمایید تا زنگ بزنم برای غذا
نقل قول کردن
#5 دوست 1399-08-12 14:07
آقا یا خانم نریمانی پول اینترنت داری پول غذا
نداری :)
نقل قول کردن
#6 دالوند 1399-08-13 00:31
سلام کاش تو هر شهری یه نقاهتگاه باشه که بیماران به اونجا منتقل بشن اینجوری سایر اعضای خانواده درگیر نمیشن و رسیدگی بهتر صورت میگیره.وقتی بیمار تو خونه هست خیلی سخت هست. خواهشا مکان مشخص کنید. و اینکه مراسم عزا و عروسی رو تعطیل کنید
نقل قول کردن
#7 سالاروند 1399-08-14 18:48
سپاه در هزینه‌های بیماران کرونایی کمک حال مردم باشد و سپاه و ارتش معابر را ضدعفونی کند
لشکر 84 خرم‌آباد شهرها را ضدعفونی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا