یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز و خطرناک قرار دارند که تا روز چهارشنبه، خرم‌آباد نیز به این تعداد اضافه می‌شود.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه بررسی پیشنهاد داروی مؤثر بر پیشگیری و درمان کرونا که یکشنبه دهم آبان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، متخصصان بخش عفونی و سایر صاحب‌نظران برگزار شد، از روند افزایشی مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: با توجه به آمارها در شبانه‌روز حدود ۱۱ نفر مرگ ناشی از کرونا گزارش می‌شود که در این رابطه استان وضعیت مطلوبی ندارد.
استاندار لرستان با تشریح شرایط کنونی استان، اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً اعلام شد، ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز و خطرناک قرار دارند که تا روز چهارشنبه، خرم‌آباد نیز به این تعداد اضافه می‌شود.
وی با بیان اینکه کسب و کارهای سطوح ۳ و ۴ در خرم‌آباد باید تعطیل شود، افزود: هر روز تعداد بستری‌ها و افرادی که به بخش آی‌ سی‌ یو منتقل می‌شوند، افزایش می‌یابد و شرایط به شکل مناسبی پیش نمی‌رود.
خادمی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تصریح کرد: بانیان و صاحبان مراسم عروسی یا ختم از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کرده و مردم نیز در پاساژها، پارک‌ها و سایر مراکز پرجمعیت به دلیل افزایش خطر ابتلا به کرونا پرهیز کنند.
استاندار لرستان در ادامه با اعلام آمادگی برای کاهش ظرفیت نیروی کار و تعطیلی ادارات، گفت: در جلسه آتی ستاد مدیریت کرونا، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم مناسب در رابطه با کاهش فشار بیماری اتخاذ و به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی ضمن اشاره به مطرح‌شدن موضوع بهره‌گیری از امکانات استان برای کمک به درمان بیماران کرونایی، افزود: متخصصان و صاحب‌نظران، پیشنهادات خود را در خصوص ساخت و تولید داروهای کمکی به دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهند تا پس از بررسی علمی دقیق و تایید نهایی از آن‌ها برای کمک به بیماران استفاده شود.
خادمی در پایان خواستار همکاری عوامل و متخصصان این حوزه با دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه انجام مطالعات و پژوهش‌ها برای کمک به بیماران کرونایی شد.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1399-08-11 14:06
بابا تعطیل کنید این استان رو به خاطر اصرار بیهوده مسئولین به باز بودن ادارت و مشاغل آمار داره وحشتناک بالا میره الان من و خانمم هردو گرفتار شدیم و استرس ابتلای احتمالی بچه ها از بیماری خودمون دردناک تره نترسید ...هیچکس از گرسنگی تو این مملکت نمرده یه مدت تعطیل کنید حداقل از این شیب وحشتناک بگذریم چقدر دیگه باید بمیره تا یه تکونی به خودتون بدید همش حرف الکی میزنید
نقل قول کردن
#2 آریاوند 1399-08-11 14:24
لرستان سالیان سال است وضعیت مطلوبی نداردجناب استاندار....تاز ه متوجه شدی؟
ان شااله دوره های بعد اصلاحش کن!!!!!!!
نقل قول کردن
#3 افلاک 1399-08-11 19:15
این استان وشهر خرم اباد شهر مهمی نیست نه کارخانه داریم نه شهرک صعنتی مهمی نه کشاورزی که اسیب برسانه یه ۷ روز این شهر استان تعطیل کنید تا این ویروس لعنتی بره واقعا اقای خادمی تو جلسات چه اصراری داره که شهر رو تعطیل نکند یک هفته جان مهم تر است یا کار اقای خادمی خواهشا به فکر خودت نیستی به فکر مردم لرستان باشید
نقل قول کردن
#4 aa 1399-08-11 22:58
واقعا متاسفم برا مسولین استان که دیر و عیر قاطع برخورد کردن
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1399-08-12 08:38
خو تعطیلش کو ، خو یه حرکتی بزه ، ایی استان خیلی وقته تعطیله ، یه ضرب المثل لری داریم موعه که ( ایما که آو بردمونه ، چمی هارتر)
نقل قول کردن
#6 دالوند 1399-08-13 00:34
سلام. واقعا جان و امنیت مردم
مهم تر هست حداقل
دو هفته استان تعطیل بشه که وضعیت مشخص بشه و تخت گیر بیاد.واقعا از این بدتر هم مگه میشه.الان مراسم عزا و عروسی براحتی داره برگزار میشه.
نقل قول کردن
#7 لرستان 1399-08-13 09:50
..همزبانی احترام واجب ولی کار اداری هیچ کاری واسه لرستان نکردی
نقل قول کردن
#8 فولادوند 1399-08-14 18:49
جناب استاندار ادارات را تعطیل کن
مردم رعایت نمیکنند
مردم جدی نمیگیرند
هیچکسی بفکر نیست
نقل قول کردن
#9 سلاحورزی 1399-08-14 18:50
مردم عین خیالشون نیست
هر روز تو بازار و بیرون هستند
من ندیدم مردم لُرستان ماسک بزنند
هیچکس رعایت نمیکند
نقل قول کردن
#10 عزیز حسنوند 1399-08-18 08:04
جناب استاندار خداوکیلی این چه طرحیه که کارکنان بیان سرکار ولی ارباب رجوع نپذیرند؟؟
کدام منطق سلیم این را می پذیرد.
تعطیل کن ادارات رو
مردم دارن می میرن
چرا بفکر جان مردم نیستید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا