یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: عدم آگاهی از چگونگی اخذ نوبت‌دهی اینترنتی عامل سردرگمی مراجعین در مراکز تعویض پلاک است.
به گزارش یافته، سرهنگ مرتضی چغلوند صبح شنبه دهم آبان ماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هدف از نوبت‌دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان است، گفت: متأسفانه ناآگاهی برخی از مراجعان به چگونگی اخذ نوبت‌دهی اینترنتی سبب سردرگمی آنان در مراکز تعویض پلاک شده است.
 سرهنگ چغلوند همچنین اظهار داشت: راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک استان از مهرماه آغازشده ولی به‌رغم اطلاع‌رسانی مکرر از رسانه جمعی و تأکید بر اخذ نوبت به‌صورت اینترنتی، هنوز برخی از مراجعان بدون نوبت قبلی و یا با گرفتن نوبت ناقص به مرکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند.

پلمب 157 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب و تعطیلی 157 واحد صنفی به دلیل تخلف وعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان خبر داد.

سرهنگ "احمدرضا احمدیان" صبح روز جاری دراین‌باره گفت: در ادامه بازديدهاي سلامت‌محور و تعطيلي واحدهاي صنفي پرخطر و بر اساس مصوبات شوراي تأمین استان و تدابير سلسله‌مراتب مبني بر همراهي و همکاري با سازمان‌های متولي اکيپ نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومي استان و رده‌های تابعه اقدام به نظارت و کنترل بر بازار و تعطيلي واحدهای غير ضرور و استمرار اجراي طرح فاصله‌گذاری اجتماعي کرده و نتيجه اقدامات به شرح زیر است.

 1- بازدیدهای کنترلي و نظارتي:464 مورد

 2- تذکرات لساني به واحدهای غير ضرور جهت تعطيلي:403 مورد

 3- اخطار پلمپ به علت عدم رعايت تصميمات مسئولان:166 مورد

 4-پلمپ واحدهای صنفي پرخطر متخلف:157 مورد (مشترک با دستگاه‌ها 151 و پلمب توسط اداره نظارت براماکن عمومي استان 6 مورد)

عدم آگاهی علت سردرگمی مردم در مراکز تعویض پلاک است

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1399-08-10 20:09
چرا جلوی کار کردن باشگاه های بدنسازی گرفته نمیشه واقعا رعایت نمیکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا