یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد از بیست ششم مهرماه در کلیه شهرستان‌های استان لرستان آغاز وهم اکنون نیز ادامه دارد.
به گزارش یافته، حجت اله بیرانوند روز پنجشنبه 8 آبان در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد در استان، از یک هزار و 500 نانوایی و ۱۳ کارخانه آرد توسط گشت‌های مشترک نظارتی با محوریت اداره کل غله و مشارکت بازرسان سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و تشکل‌های صنفی بازرسی به عمل آمده و در این بازرسی‌ها درمجموع ۱۴۸ واحد متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به مراجع ذی‌ربط معرفی ‌شده‌اند.
بیرانوند در ادامه افزود: در جریان اجرای مانور یک هزار و 13 کیسه آرد یارانه‌ای که در برخی انبارها به‌صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد کشف و ضبط شده و پرونده آردهای مکشوفه نیز تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل، ۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد پلمپ شدند.
مدیر کل غله در پایان اظهار داشت: در مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد علاوه بر بازرسی از نانوایی‌ها، کارخانجات آرد و پیمانکاران حمل آرد استان اطلاعات کامل واحدهای نانوایی در قالب چک‌لیست‌های مربوطه دریافت و ثبت می‌گردد.
شایان ذکر است مانور نظارت بر تامین چرخه آرد که از اواخر مهرماه در استان آغاز شده است تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد پلمپ شدند



دیدگاه‌ها  

#1 خرم آباد ی 1399-08-08 16:20
همین نونوایی که الان تصویرش هم هست با فروش نان بی کیفیت به قیمت 2500تومان عملاً داره گرانفروشی و کم فروشی میکنه.آخه این چه رسمیه بین نونوایی های خرم آباد باب شده؟
نقل قول کردن
#2 بابک 1399-08-09 02:38
مرسی که نظارت میکنی فکری هم برای بالا بردن کیفیت نان نیز بکنید
نقل قول کردن
#3 شهریار 1399-08-09 21:49
متاسفانه بیشتر نانوائیها کم فروشی میکنند واین کم فروشی را حق مسلم خود میدانند با گران شدن نان باز هم هر روز وزن نان را پایین می آورند تو را به خدا جدی باشید نظارت دقیق تری داشته باشید چرا دو نوائی خیابان شریعتی باید وزن مطلوب نان به مشتری بدهند ولی کمربندی پشت بازار یکی شون سالها است داره کم فروشی میکنه تا حالا ندیدم مورد مواخذه قرار گرفته شده باشه لطفا"بیشتر نظارت کنید
نقل قول کردن
#4 منصوری 1399-08-10 08:29
اخر نان بربری بلوار ولایت هم پلمپ شد تشکر میکنیم از عوامل نظارت که بفکر جان مردم هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا