یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به شناسایی ۳۸ هزار و ۷۷۴ مورد مثبت کرونا گفت: متأسفانه تاکنون ۷۷۶ لرستانی به علت ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.
مریم کوشکی امروز سه‌شنبه در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۱۳ هزار و ۳۴۸ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.
وی با بیان اینکه جواب ۱۱۰ هزار و ۹۸۹ نمونه از سوی آزمایشگاه‌ها داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تاکنون ۳۸ هزار و ۷۷۴ مورد بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تعداد نمونه‌های منفی را ۷۲ هزار و ۱۹۷ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع تا کنون ۷۷۶ نفر به علت ابتلاء به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.
کوشکی، گفت: این آمار تا پایان روز چهارم آبان ماه است.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-08-06 17:51
این چطور محدودیت اجتماعی و بهداشتیه که مراسم ختم میگیرین،عروسی میگیرن،تو خیابون بدون ماسک میان؟؟؟ انصافا به شوخی بیشتر شبیه هست تا جدی.یعنی نمیتونن جلوی این جماعت نادان تهی مغزو بگیرن تا قتل عام اتفاق نیفتاده مثل سال طاعون یا وبا و... تا آیندگان با خوندن تاریخ بهمون بخندن؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 ارش 1399-08-06 20:20
ي سر به بازار روز خرم اباد بزنيد به مجتمع هاي تجاري
نقل قول کردن
#3 دالوند 1399-08-07 00:25
سلام.چرا واقعا جلوی مراسم ختم و عروسی و استفاده نکردن از ماسک گرفته نمیشه؟؟؟؟ واقعا گناه ماهایی که ۹ ماهه از خونه بیرون نرفتیم چیه؟؟؟ واقعا وضع قانون و اجراش اینقد سخت هست؟؟؟ خدایا فرجی
نقل قول کردن
#4 محسنی 1399-08-07 07:12
بخدا آمارها کاملا" غیر واقعیه . فقط روز سه شنبه در بروجرد 10نفر بعلت کرونا فوت کردن . سایر شهرستانها استان بماند !!!!!!!!!
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1399-08-07 08:49
جناب فرماندار محترم خرم آباد ، محض رضای خدا شما هم یک هفته تعطیلی و اعمال محدویت در سطح شهر اجرا کنید ، یه حرکتی بزنید چی هومالنتو
نقل قول کردن
#6 عباس 1399-08-07 09:35
ستاد مقابله با کرونای استان تا زمانی که الزام قانونی برای اجرای مصوباتش وجود نداشته باشه بود و نبودش هیچ فرقی نداره الان بیشتر شبیه یه دورهمی خودمونیه گل میگین گل میشنون هر دستگاهی میاد از خودش و عملکرد معجزه وارش تعریف میکنه و چند پیشنهاد غیر الزام آور تصویب میکنن و میرن خداحافظ تا جلسه بعد اینجوری روز به روز شرایط بحرانی تر و غیر قابل کنترل تر خواهد شد شک نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا