یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فریبرز امیری به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل ثبت‌احوال لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، آیین تکریم مدیرکل پیشین استان لرستان مرحوم هوشنگ شفیعیان و معارفه فریبرز امیری به‌عنوان سرپرست جدید ثبت‌احوال لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.
در آغاز این مراسم که با حضور ریاست، معاونین و مشاورین برگزار شد از خدمات مرحوم هوشنگ شفیعیان تقدیر و یاد ایشان با قرائت فاتحه گرامی داشته شد.
سپس معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور با اشاره به اهمیت مسئولیت در خدمت‌رسانی به شهروندان و با برشمردن پاره‌ای از اولویت‌های سازمان برای سرپرست جدید و همکاران ایشان آرزوی توفیق کرد.
فریبرز امیری اهل کرمانشاه است.
شایان‌ذکر است مرحوم هوشنگ شفیعیان از 14 خردادماه 99 مدیریت این اداره را بر عهده داشت که روز پنجشنبه 24 مهرماه 99، براثر سانحه رانندگی درگذشت.
پیش‌تر «مصطفی امانی‎پور» از مردادماه 94 به عنوان مدیر کل جدید ثبت‌احوال لرستان خدمت می‌کرد.
پیش از امانی‎پور نیز «حسين ميردريكوندي» از 20 اردي‌بهشت 1391 تا 18 مرداد 94 به مدت 3 سال و 3 ماه عهده‌دار اين مسئوليت بود.


✅فضای لرستان فضای محبت، عشق و برادری است

🔹معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت همکار فقید هوشنگ شفیعیان، ضمن معرفی فریبرز امیری به‌عنوان سرپرست ثبت‌احوال استان لرستان اظهار داشت: وی از نیروهای خدوم و کاربلد ثبت‌احوال هستند و امیدواریم که با همکاری کارکنان ثبت‌احوال لرستان و با حسن خلق و مهربانی نسبت به مردم که امروزه با شرایط سختی در خصوص کرونا قرار دارند و با تعامل با ادارات استان در چارچوب قوانین و همچنین تلاش برای معیشت کارکنان، حل مسائل و مشکلات همکاران و پیشبرد اهداف سازمان نهایت تلاش را به ارمغان بیاورند.

🔹 درخشان نیا در ادامه سخنان خود گفت: فضای لرستان فضای محبت، عشق و برادری است و مردم مهمان‌نواز و بسیار انسان‌های صادقی هستند و مطمئن هستم با صداقت و دوستی که وجود دارد در لرستان چند برابر ظرفیت کارها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی انجام می‌گیرد و از معاونین و همکاران مجموعه ثبت‌احوال لرستان انتظار می‌رود که با سرپرست جدید ثبت‌احوال لرستان تعامل داشته باشند.

🔹وی در ادامه گفت: از مهندس امیری این درخواست را دارم که تلاش مضاعف داشته باشند وحدت و برادری را در پیش بگیرند و به رضایت‌مندی مردم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست ثبت‌احوال لرستان معارفه شد





دیدگاه‌ها  

#1 مسعود شاکرمی 1399-08-06 16:50
ایشالا موفق باشه، مبارکشون باشه.
خدا رحمت حاج شفیعیان را.
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-08-07 08:52
بسلامتی و با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید و شفاعت برای مرحوم شادروان شفیعیان و صبر برای خانواده محترمشان
نقل قول کردن
#3 یوسفی 1399-08-08 09:20
خداوند روح مرحوم شفیان را شاد کند

ی مدیر ثبت احوال جز در مواقع انتخابات ها گونا گون اون هم زیر نظر افرادی که باید نظارت داشته باشد می بایست به وظیفه خود عمل کند بین این همه کارشناس وکارمند‌ باید از کرمانشاه مدیر بیا رند قابل توجه استاندار ونمایندگان مجلس‌ نخبه پروری را در لرستان شروع کنید متاسفم برای این استان مظلوم وبی کس وای بد ما که اینقدر ضعیف‌ عمل میکنم .....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا