یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع ثانوی در استان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند"  با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصمیم بنا بر مصوبات  ستاد ملی مقابله با کرونا و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیشتر آن اتخاذ شده است و از امروز (ششم آبان) آموزشگاه‌های رانندگی از ارائه آموزش‌های گروهی مانند کلاس‌های آموزشی آیین‌نامه‌ها به‌صورت تئوری و عملی خودداری می‌کنند.
وی افزود: همچنین برگزاری آزمون‌های آئین‌نامه و عملی گواهینامه نیز لغو و تا اطلاع بعدی هیچ‌گونه آزمونی به عمل نخواهد آمد.
رئیس پلیس راهور استان لرستان یادآور شد: موارد یادشده شامل آموزشگاه‌های شهرستان‌های الیگودرز ،دورود،کوهدشت ،پل‌دختر برای اعطای گواهینامه پایه یک، 2 و 3، موتورسیکلت، تراکتور و دیگر انواع گواهینامه می‌شود.
وی در پایان گفت: هم‌اکنون 58 آموزشگاه رانندگی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 16 آموزشگاه در شهر خرم‌آباد  می‌باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-08-07 13:11
کی گفته اموزشگاههای رانندگی تعطیلند؟ من که هر روز تعداد زیادی از ماشینای تعلیم رانندگی رو میبینم که مشغول کارند.تازه اگه تعطیل بشن از کجا باید نون بخورند؟
نقل قول کردن
#2 لرستان 1399-08-08 14:32
کی گفته تعطیله بیا منطقه گلدشت هنوز دارن اموزش میدن بعدشم اکثرشون دوشغله هستن صب کار رسمی دولتی بعد از ظهرم اموزش .. اگه اموزش ندن از گرسنگی هم نمیمیرن ولی طمع پول رهاشون نمیکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا