یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت جديدترين آمار ابتلا و مرگ ناشي از کووید ۱۹ را اعلام کرد.
 به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.
 دکتر لاری با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۴۲ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 وی عنوان کرد: ۴۸۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز‌ و‌ استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-08-01 17:30
کار آموزی بیمارستانها کنسل کنید خانوادها نگرانن بچه هاشون تو خوابگاهن
نقل قول کردن
#2 امیر هوشنگ 1399-08-01 21:40
ژاپنی ها می گویند ماسک نمی تواند مانع ورود ویروس کرونا شود فقط چهل درصد ممکن است جلوگیری کند لذا از شما میخواهم وقتی ماسک می زنید باز هم احتیاط کنید و فکر نکنید که در مقابل ویروس ایزوله شدید هرگز وارد محیط سربسته و شلوغ نشوید حتی با ماسک چونکه ویروس کرونا ساعت ها در هوا می ماند بهتر است پنجره ها را ببندید این ویروس هوازی است خلاصه اگر می خواهید مبتلا نشوید بهتر است ده روزی یک بار از خانه بیرون بیایید و آن هم فقط برای خرید های ضروری و در ساعت های خلوت روز یا شب همواره در امان خدا باشید
نقل قول کردن
#3 لرستان 1399-08-01 22:19
از همه عزیزان با فرهنگ میخوام مراسم فاتحه و عروسی رو کنسل کنن.
برادر وقتی اعلامیه میزنی یعنی دیگران رو مجبور به شرکت در مراسم میکنی.
نقل قول کردن
#4 میرزایی 1399-08-02 01:16
جناب استاندار لطفا ادارات رو تعطیل کنید آرامستان ها رو مسدود کنید
نقل قول کردن
#5 بی نام 1399-08-02 08:56
با توجه به مصوبات ستاد کرونا،چرا دفاتر تسهیلگری که زیر نظر امور امور اجتماعی استانداری هستند مشمول قانون دورکاری نمیشوند و باید کل هفته در محل کار حاضر باشند؟اگر استاندار محترم سیاستی در جهت کاهش خطر و حفظ جان مردم اتخاذ میکنند باید زیرمجموعه ها مثل امور اجتماعی نیز به این سیاست توجه بکنند. لطفا این مطلب را اطلاع رسانی بفرمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا