یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در پانزدهمین جلسه هیات مدیره کانون که عصر چهارشنبه در سالن کنفرانس برگزار گردید گفت: با توجه به اینکه بعد از درج آگهی فراخوان مجمع عمومی در نوبت اول، حد نصاب حاصل نشد بنا بر تصمیم هیات مدیره و هماهنگی با شورای عالی، جلسه نوبت دوم در تاریخ دهم آبان‌ماه ساعت 16 در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی خرم‌آباد به صورت مجازی برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده در ابتدای این جلسه با تبریک یکم آبان که روز کارشناس نامگذاری شده اظهار داشت: باید تلاش همه‌ی ما در راستای حفظ شأن و منزلت کارشناس و ارتقاء آن باشد.
وی به تأثیر روز افزون امر کارشناسی و کارایی‌اش در پیشگیری از مشکلات در گام نخست و برطرف نمودن آن‌ها در گام دوم اشاره و تصریح کرد: زندگی و روابط پیچیده‌ی انسان‌ها در حیطه‌های گوناگون باعث گردیده با تقسیم‌بندی تخصصی حوزه‌های مختلف مواجه باشیم و به تبع هیچ کس نمی‌تواند در همه‌ی حوزه‌ها صاحب‌نظر باشد.
والیزاده بیان داشت: بر همین اساس هر کارشناس باید طبق قانون تنها در حیطه‌ی تخصصی صلاحیت خودش اظهارنظر نماید و در غیر این صورت مرتکب تخلف شده است.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان عنوان داشت: متاسفانه برخی کارشناسان صرفا به این بهانه که قاضی آن‌ها را مکلف به پذیرش کارشناسی خارج از حیطه‌ی صلاحیت‌شان نموده در صدد توجیه تخلف‌شان هستند که در این زمینه هم قانون به اندازه کافی شفاف و گویاست و مشخص نموده چه باید کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون؛ در این جلسه همچنین بودجه‌ی پیشنهادی هیات مدیره برای سال 99 کانون به منظور طرح و تصویب در جلسه مجمع عمومی تنظیم و سایر دستورکارهای مجمع نیز مشخص گردید.

دیدگاه‌ها  

#1 حبیب 1399-08-01 22:13
سطح خبراتون خیلی اومده پایین کفگیرته دیگ خورده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا