یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تجمیع نیروهای آماده‌به‌خدمت در بروجرد از جمله نهضتی‌ها که مشمول قانون استخدام می‌شوند، باید نیروهای غیربومی از شهرستان بروجرد به مناطق خود منتقل شوند.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته ناجا به فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، از فرماندهی انتظامی استان لرستان و بروجرد به دلیل نوسازی و تجهیز پاسگاه آبسرده و آیین آغاز عملیات پاسگاه جهان‌آباد که فردا انجام می‌شود، تشکر کرد.
 
نیروهای شرکتی و قراردادی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید تبدیل وضعیت شوند
نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: تفاوتی بین نیروهای طرحی که در دوران کرونا در مراکز درمانی سراسر کشور خدمت کردند با کسانی که قبل از شیوع ویروس کرونا مشغول به خدمت بودند باید باشد، این نیروها چندین دوره تمدید می‌شوند و به هر نحو جذب و به‌کارگیری نیروهای شرکتی مراکز درمانی و همچنین قراردادی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور باید تبدیل وضعیت شوند. این خواست عمومی همه نماینده‌هاست که یک امتیاز به جهت خدمات این افراد در این ایام داده شود.
 
نیروهای غیربومی از شهرستان بروجرد به مناطق خود منتقل شوند
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به تجمیع نیروهای آماده‌به‌خدمت در بروجرد از جمله نهضتی‌ها که مشمول قانون استخدام می‌شوند، باید نیروهای غیربومی از شهرستان بروجرد به مناطق خود منتقل شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1399-07-30 13:49
کاش هرچه زودتربا انتقالی من موافقت کنند واز این شهر بریم هر روز اینجا بحث بومی وغیر بومی لر وبروجردی....آدم با چه روحیه ای باید کار کند؟
نقل قول کردن
#2 لرستان 1399-07-30 14:00
خدا را شکر میکنیم که این حرف عملی شود و نیروهای شهرستانهای اطراف نیز از خرم اباد عزیزمان خارج شوند.
البته اگه دوستان ناراحت نمیشن و تهمت تفرقه اندازی نمیزنن!
نقل قول کردن
#3 حبیب 1399-07-30 16:41
اتفاقا نظردرستیه بروجردی هایی هم که درسایرشهرهاهستن دوغیربومی محسوب می شوند باید بیرون بروند وبه شهرخود برگردند
نقل قول کردن
#4 ایرج 1399-07-30 16:56
خیلی ممنون از نمایندگان شریف استان ........

که به جز حرف زدن ظاهرا" کار دیگه ای از دستشون

بر نمیاد.....

خدا قوت ......
نقل قول کردن
#5 شهروند 1399-07-30 19:08
لطفا نیروهای غیربومی از خرم آباد هم در اسرع وقت بروند
از شهرهای اطراف تو ادارات ما زیاد نیرو وجود داره
جناب محمودوند و جناب ویسکرمی شما هم حرف بزنید
دوتا قبل شما نماینده بودند هی میگفتن هَه
بعضی وقتا هم میگفتن هَنگ
نقل قول کردن
#6 سیامک 1399-07-30 19:57
بد شرایطیه آقای نماینده. بیکاری و گرانی داره فشاز میاره معلومه دلسوزی .
نقل قول کردن
#7 حسینی 1399-07-30 20:08
آقای گودرزی لطف کنید در عوض تمام نیروهای بروجردی که در دیگر شهرها غیربومی محسوب می شوند به بروجرد برگردانید
نقل قول کردن
#8 علی 1399-07-30 23:32
قابل توجه نمایندگان شهر خرم آباد یاد بگیرید☝️
چرا باید کارمندان غیر بومی در شهر خرم آباد کارکنند
سالها است که مردم خرم آباد را با اسم مرکز استانی
فریب داده اند!!!! از مرکز استانی فقط اسمش به
خرم آباد رسید جوانان خرم آباد شدن بیکار وشوتی
شدن زندانی وکارگر دیگر شهرهاکودکان خرم آباد شدن کودکان کار چه حسرتهاکه بردل مادران وپدران خرم آبادی نماند.
یافته جان همانگونه که نظرات نماینده بروجرد وموافقانش را درج میکنی نظر ما خرم آبادی ها رم درج
کن☝️
نقل قول کردن
#9 خرم آبادی 1399-08-01 07:29
باسلام. آقای گودرزی خودشون در سال 90 با وجود تمام مخالفت های نمایندگان خرم آباد تشریف آوردند به خرم آباد و بر مسند مدیریت میراث فرهنگی لرستان تکیه زدند. دون هیچ سنخیت و ارتباط رشته تحصیلی شان با پست مورد نظر و بدون هیچ سابقه ای. لطفا جواب این رو بفرمایند
نقل قول کردن
#10 تنها 1399-08-01 09:41
به نقل از شهروند:
لطفا نیروهای غیربومی از خرم آباد هم در اسرع وقت بروند
از شهرهای اطراف تو ادارات ما زیاد نیرو وجود داره
جناب محمودوند و جناب ویسکرمی شما هم حرف بزنید
دوتا قبل شما نماینده بودند هی میگفتن هَه
بعضی وقتا هم میگفتن هَنگ

کلی خندیدم
دمت گرم
نقل قول کردن
#11 سربندی 1399-08-01 10:01
به نقل از لرستان:
خدا را شکر میکنیم که این حرف عملی شود و نیروهای شهرستانهای اطراف نیز از خرم اباد عزیزمان خارج شوند.
البته اگه دوستان ناراحت نمیشن و تهمت تفرقه اندازی نمیزنن!

ضمن احترام به نظر شما، استانداری و ادارات کل مستقر در مرکز استان، متعلق به همه استان است
نقل قول کردن
#12 مهدی 1399-08-01 10:07
برخی معلمان در مدارس بروجرد نه به لهجه محلی و نه به فارسی مسلط نیستند و ارتباط خوبی بین آنها و دانش آموزان ایجاد نمی شود. سالهاست تعداد فراوانی از این معلمان غیر بومی در مدارس بروجرد استخدام شده اند و افت کیفیت تحصیلی در دو دهه اخیر در مدارس بروجرد به شدت گسترش یافته است.
نقل قول کردن
#13 سیدرحیم الموسوی 1399-08-01 10:36
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....
نقل قول کردن
#14 تنها 1399-08-01 12:05
به نقل از سربندی:
به نقل از لرستان:
خدا را شکر میکنیم که این حرف عملی شود و نیروهای شهرستانهای اطراف نیز از خرم اباد عزیزمان خارج شوند.
البته اگه دوستان ناراحت نمیشن و تهمت تفرقه اندازی نمیزنن!

ضمن احترام به نظر شما، استانداری و ادارات کل مستقر در مرکز استان، متعلق به همه استان است

ایشون منظورشون ادارات شهرستان خرم آباد هست نه ادارات کل
والا ادارات شهرستان خرم آباد پارکینگ هاشون اکثرا پلاک ۴۱ هستن و از کل شهرهای استان علاوه بر ادارات کل در ادارات شهرستان خرم آباد نیرو به وفور یافت میشه .
از نمایندگان خرم آباد خواهش میکنم غیربومی ها رو از ادارات شهر خرم آباد خارج کنن.
نقل قول کردن
#15 علی 1399-08-01 13:02
به نقل از سربندی:
به نقل از لرستان:
خدا را شکر میکنیم که این حرف عملی شود و نیروهای شهرستانهای اطراف نیز از خرم اباد عزیزمان خارج شوند.
البته اگه دوستان ناراحت نمیشن و تهمت تفرقه اندازی نمیزنن!

ضمن احترام به نظر شما، استانداری و ادارات کل مستقر در مرکز استان، متعلق به همه استان است

با کمال احترام استانداری وادارت کل هم میتوانندبروند
چه خیری از استانداری وادارت کل به من خرم ابادی
رسیده است... بیکاری وفقر مال خرم آبادی ها وثروت
وکار وشغل برای شهرهای دیگر.
نقل قول کردن
#16 اکبر-ظ 1399-08-01 13:54
لطفا ی سرشماری از بروجردیهای عزیز خرم اباد انجام بشه ببینم تعداد این عزیزان چند نفر-چند خانوارند ؟ بلکه مسئولین راحتتر بتونند جابجاشون کنند.فکر کنم تو خرم اباد بالای 20درصد کل جمعیت شهر باشند. :roll:
نقل قول کردن
#17 بروجردی 1399-08-01 18:08
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه
نقل قول کردن
#18 بروجردی 1399-08-01 18:09
به نقل از خرم آبادی:
باسلام. آقای گودرزی خودشون در سال 90 با وجود تمام مخالفت های نمایندگان خرم آباد تشریف آوردند به خرم آباد و بر مسند مدیریت میراث فرهنگی لرستان تکیه زدند. دون هیچ سنخیت و ارتباط رشته تحصیلی شان با پست مورد نظر و بدون هیچ سابقه ای. لطفا جواب این رو بفرمایند

میراث فرهنگی لرستان متعلق به تمام لرستان هست نه خرم آباد
نقل قول کردن
#19 بروجردی 1399-08-01 18:10
به نقل از بیرانوند:
کاش هرچه زودتربا انتقالی من موافقت کنند واز این شهر بریم هر روز اینجا بحث بومی وغیر بومی لر وبروجردی....آدم با چه روحیه ای باید کار کند؟

آی گفتی منم موافقم هرکه تو شهر خودش باشه بهتره
نقل قول کردن
#20 بروجردی 1399-08-01 18:12
به نقل از حبیب:
اتفاقا نظردرستیه بروجردی هایی هم که درسایرشهرهاهستندوغیربومی محسوب می شوند باید بیرون بروند وبه شهرخود برگردند

فکر نمی‌کنم زیاد باشن آخه کمتر بروجردی حاضر میشه جایه دیگه استان کار کنه
نقل قول کردن
#21 بروجردی 1399-08-01 18:15
به نقل از مهدی:
برخی معلمان در مدارس بروجرد نه به لهجه محلی و نه به فارسی مسلط نیستند و ارتباط خوبی بین آنها و دانش آموزان ایجاد نمی شود. سالهاست تعداد فراوانی از این معلمان غیر بومی در مدارس بروجرد استخدام شده اند و افت کیفیت تحصیلی در دو دهه اخیر در مدارس بروجرد به شدت گسترش یافته است.

بله موافقم چند روز پیش رفتم یه بانک همه کارمندان داشتن با گویش خاصی صحبت میکردن جالبش اینه با مشتریان هم با گویش خاصی حرف میزدن بنده خداها اصلا متوجه نمیشدن
نقل قول کردن
#22 امیر 1399-08-01 19:23
اجازه میدین من از بروجرد رد بشم برم کرمانشاه؟؟؟؟ما میخوایم در محله مون اعلام خود مختاری کنیم و اجازه ندیم کسی بیاد توی محله مون ( مشگل ما الان اینه که چهارتا غیر بومی اومده توی شهرمون یا اینکه اونقدر اوضاع کار خرابه و اشتغال نیست که میخوایم نون هم رو هم ببریم واسه خود شیرینی که من نماینده خوبی هستم )
نقل قول کردن
#23 مهدی 1399-08-01 20:31
به نقل از امیر:
اجازه میدین من از بروجرد رد بشم برم کرمانشاه؟؟؟؟ما میخوایم در محله مون اعلام خود مختاری کنیم و اجازه ندیم کسی بیاد توی محله مون ( مشگل ما الان اینه که چهارتا غیر بومی اومده توی شهرمون یا اینکه اونقدر اوضاع کار خرابه و اشتغال نیست که میخوایم نون هم رو هم ببریم واسه خود شیرینی که من نماینده خوبی هستم )

اتفاقا بروجرد شاید تنها شهری در لرستان باشد که تنوع زبان و قومیت در مهاجران به آن زیاد است و از لرستان و مرکزی و خوزستان و حتی تهران و سایر استانها هم مهاجرینی دارد که این خودش یک مزیت برای شهرنشینی است. اما مشکل فعلی بیکاری جوانان بروجرد و اشغال اندک فرصت های شغلی توسط سایر هم استانیها به ویژه مردم شهرهای غربی استان است. با گزینش بومی ها، مردم هر شهر در کنار خانواده و دوستان خود باقی می مانند و این در مجموع خوب خواهد بود.
نقل قول کردن
#24 مهدی 1399-08-01 20:33
به نقل از بروجردی:
به نقل از مهدی:
برخی معلمان در مدارس بروجرد نه به لهجه محلی و نه به فارسی مسلط نیستند و ارتباط خوبی بین آنها و دانش آموزان ایجاد نمی شود. سالهاست تعداد فراوانی از این معلمان غیر بومی در مدارس بروجرد استخدام شده اند و افت کیفیت تحصیلی در دو دهه اخیر در مدارس بروجرد به شدت گسترش یافته است.

بله موافقم چند روز پیش رفتم یه بانک همه کارمندان داشتن با گویش خاصی صحبت میکردن جالبش اینه با مشتریان هم با گویش خاصی حرف میزدن بنده خداها اصلا متوجه نمیشدن

این در حالیه که جوانان بروجردی یا بیکار و معتاد می شن و عمرشون تلف می شه یا باید آواره تهران و کرج و قم و بوشهر ... بشن تا حقوق بخور و نمیری به دست بیارن.
نقل قول کردن
#25 مهدی 1399-08-01 20:38
به نقل از خرم آبادی:
باسلام. آقای گودرزی خودشون در سال 90 با وجود تمام مخالفت های نمایندگان خرم آباد تشریف آوردند به خرم آباد و بر مسند مدیریت میراث فرهنگی لرستان تکیه زدند. دون هیچ سنخیت و ارتباط رشته تحصیلی شان با پست مورد نظر و بدون هیچ سابقه ای. لطفا جواب این رو بفرمایند

ادارات کل مربوط به کل مردم استان هستند و قرار نیست پست های مدیریتی استان فقط توسط مردم مرکز استان اشغال بشه. اتفاقا بروجرد با توجه به نسبت جمعیتی که داره کمترین میزان سهم از مدیران در استان رو داره و تقریبا هیچ مدیر کل یا استانداری از این شهر سراغ نداریم.
نقل قول کردن
#26 م 1399-08-01 20:57
امیدوارم نیروهای غیربومی از بروجرد برن و در عوض تمام نیروهای بروجردی سایر شهرها هم به بروجرد برگردن
این وسط بروجردی ها برنده مطلق خواهند بود
نقل قول کردن
#27 اَدُل 1399-08-01 22:02
به نقل از بروجردی:
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه

اشکال نداره بذار تعطیل بشه جناب سربندی
نقل قول کردن
#28 علی 1399-08-01 22:45
مگه کسی را به زور جایی می برند ایشان تهرانی نیست برود بروجرد
نقل قول کردن
#29 خرم آباد ی 1399-08-02 00:38
به نقل از بیرانوند:
کاش هرچه زودتربا انتقالی من موافقت کنند واز این شهر بریم هر روز اینجا بحث بومی وغیر بومی لر وبروجردی....آدم با چه روحیه ای باید کار کند؟

اولاً که این نماینده ی بروجرد بد جوری گیر داده
دوماً نصف بروجرد مختص بیرانوند هاست.
سوماً بروجردی های با اصل و نسب هیچ مشکلی با دیگران ندارن.
چهارماً اون عده ای هم که به سفارش مقامات بالا در ادارات بروجرد استخدام و منتقل شدن از رفتار بروجردی نماها به شدت خسته شدن.
ما خرم آبادیها با دیگران مهربان هستیم و در پی بریدن نان کسی نیستیم.آقای نماینده شما به فکر قانونگذاری در سطح قوه ی مقننه ای که انتخاب شده ای باش و تفرقه راه ننداز عباس برارم مِی نییییی؟؟؟؟
نقل قول کردن
#30 بلوط خور 1399-08-02 15:45
به نقل از اَدُل:
به نقل از بروجردی:
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه

اشکال نداره بذار تعطیل بشه جناب سربندی

اتفاقا اگه تعطیل بشه دوباره مجبور هستن به شغل ابا و اجدادشون که در تاریخ ذکر شده بپردازن
نقل قول کردن
#31 بلوط خور 1399-08-02 15:50
به نقل از خرم آباد ی:
به نقل از بیرانوند:
کاش هرچه زودتربا انتقالی من موافقت کنند واز این شهر بریم هر روز اینجا بحث بومی وغیر بومی لر وبروجردی....آدم با چه روحیه ای باید کار کند؟

اولاً که این نماینده ی بروجرد بد جوری گیر داده
دوماً نصف بروجرد مختص بیرانوند هاست.
سوماً بروجردی های با اصل و نسب هیچ مشکلی با دیگران ندارن.
چهارماً اون عده ای هم که به سفارش مقامات بالا در ادارات بروجرد استخدام و منتقل شدن از رفتار بروجردی نماها به شدت خسته شدن.
ما خرم آبادیها با دیگران مهربان هستیم و در پی بریدن نان کسی نیستیم.آقای نماینده شما به فکر قانونگذاری در سطح قوه ی مقننه ای که انتخاب شده ای باش و تفرقه راه ننداز عباس برارم مِی نییییی؟؟؟؟


بروجرد به جز دو یا سه روستا اونم خیلی کم طایفه بیرانوند نداره تازه اینا هم مهاجر هستن و تو این چند سال به بروجرد مهاجرت کردن
نقل قول کردن
#32 شیلان 1399-08-02 23:42
با سلام من اصالتا کرد سنندجم اما ساکن بروجرد
توی کردستان که مس لرستان محرومه از این مباحث ردی پیدا نمیشه
این حرفها واسه رای جمع کردن و خودنماییه
نماینده ای که توان داشته باشه وارد این مسایل نمیشه و با عملکردش دین خودش رو به شهرش ادا میکنه
شما رییس جمهور های امریکاررو ببینین
اوباما - افریقایی
ترامپ اصالتا آلمانی
نقل قول کردن
#33 شیلان 1399-08-02 23:48
اگه شما یه مصاحبه و نطق اینجوری از نمایندگان کرمانشاه یا کردستان و یا حتی ایلام که از لرستان کوچیکتره با تمام تشابهات فرهنگیشون با لرستان
پس حرف نمایندگان شما درسته
اگه حرفتون درسته تمام پزشکان متخصص رو از بروجرد و خرم آباد اخراج کنین
امکانش نیس
چون وضعیت زندگی و جوامع فرق کرده
خواهشاً نمایندگان عزیز به جای فرعیات به دنبال اصول و احقاق حقوق مردم نجیب لر باشید
نه سیاه نمایی
بروجردی و خرم آبادی همه هموطن من هستند و شریف
نقل قول کردن
#34 مهرداد 1399-08-03 00:02
حالمون از این حرفهای تکراری خرابه
خواهشا عملکرد داشته باشین نه دنبال سیاه نمایی و بازی با افکار عمومی باشین
نمایندگان استان از حقوق کل آحاد افراد استان دفاع کنین نه فقط بروجردی یا خرم آبادی یا هرجای دیگه
درد هم استانی من درد من است
نقل قول کردن
#35 شهروند 1399-08-03 23:33
به نقل از بلوط خور:
به نقل از اَدُل:
به نقل از بروجردی:
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه

اشکال نداره بذار تعطیل بشه جناب سربندی

اتفاقا اگه تعطیل بشه دوباره مجبور هستن به شغل ابا و اجدادشون که در تاریخ ذکر شده بپردازن

تولید شیره و ارده توسط ملایر ابداع شد. لذا شغل ابا و اجدادی خرم آباد و بروجرد یکی هست
نقل قول کردن
#36 شیره خور 1399-08-03 23:35
به نقل از بلوط خور:
به نقل از اَدُل:
به نقل از بروجردی:
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه

اشکال نداره بذار تعطیل بشه جناب سربندی

اتفاقا اگه تعطیل بشه دوباره مجبور هستن به شغل ابا و اجدادشون که در تاریخ ذکر شده بپردازن

شغل اصلی همه ایرانی ها در گذشته کشاورزی و دامپروری بوده جناب سربندی
نقل قول کردن
#37 بروجردی 1399-08-04 18:20
به نقل از شیره خور:
به نقل از بلوط خور:
به نقل از اَدُل:
به نقل از بروجردی:
به نقل از سیدرحیم الموسوی:
پس تکلیف راسته بروجردی ها در مرکز شهر خرم اباد چی میشود ..... انها هم باید بروند بروجرد .....خرم ابادیها یک قرن است به بروجردی ها وبه طبعش دیگر شهرها جا داده اند ولی خودشان هیچ جایگاهی در ادارات ندارند وغریبه شده اند....وه قول لری درکی اوما مینکی کرده وه در .....ترجمه افراد غیر ازبیرون اومدند داخلی ها را بیرون کردند ....

اگه تاجرهایه بروجردی برن که دیگه بازار خرم آباد تعطیل میشه

اشکال نداره بذار تعطیل بشه جناب سربندی

اتفاقا اگه تعطیل بشه دوباره مجبور هستن به شغل ابا و اجدادشون که در تاریخ ذکر شده بپردازن

شغل اصلی همه ایرانی ها در گذشته کشاورزی و دامپروری بوده جناب سربندی

نه عزیزم اشتباه میکنی برو تاریخ رو بخون تا صد سال پیش چیکار میکردن که رضا شاه باهاشون اونطور برخورد کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا