یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای قضایی استان ضمن تاکید بر اینکه با اراذل و اوباش برخورد جدی صورت خواهد گرفت، گفت: این اشخاص از ارفاقات قانونی محروم خواهند شد.
به گزارش یافته، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان در حاشیه بازدید از حوزه قضایی شهرستان چگنی، ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه قضایی این شهرستان افزود: در این سفر برای احداث ساختمان دادگستری، واحدهای سازمانی، ایجاد واحد ثبتی و پزشکی قانونی شهرستان چگنی مصوباتی در نظر گرفته شده و تا اجرای کامل پیگیری خواهند شد.
رزم توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی ریاست محترم قوه قضاییه را از اهداف اصلی دستگاه قضایی در استان برشمرد و افزود: تکریم ارباب‌رجوع و حفظ کرامت انسانی، قضاوت عادلانه که منجر به تأمین امنیت در جامعه شود، کاهش موجودی پرونده‌ها و پرونده‌های معوقه، مجازات جایگزین حبس و سایر سیاست‌های اولویتی قوه قضاییه در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد.
نماینده عالی دستگاه قضا در استان با اشاره به اینکه شهرستان چگنی در زمینه مجازات جایگزین حبس پیشتاز است، بیان داشت: بر اساس تصمیمات و دستورات صادره به معاونت‌های ستادی دادگستری استان، جشنواره رأی با محوریت مجازات جایگزین حبس در استان برگزار و از قضات موفق در این زمینه تجلیل خواهد شد.
وی کاهش جمعیت کیفری را از اولویت‌های قوه قضاییه عنوان کرد و اظهار کرد: بر اساس یکی از مصوبات سفر امروز زندانیان شهرستان چگنی غربالگری و محکومین واجد شرایط از ارفاقات قانونی مانند تبدیل و تعلیق مجازات، مراقبت الکترونیکی و مرخصی پایان حبس بهره‌مند  می‌گردند.
رئیس شورای قضایی استان ضمن تأکید بر اینکه با اراذل‌واوباش برخورد جدی صورت خواهد گرفت و این اشخاص از ارفاقات قانونی محروم خواهند شد، افزود: حمایت از کارخانجات و سرمایه‌گذاری و تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان لرستان قرار دارد و ما با معترضین به واحدهای تولیدی و صنعتی به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به این‌که ابلاغ الکترونیک در شهرستان چگنی به‌خوبی صورت می‌گیرد که از این بابت از مجموعه دادسرای شهرستان چگنی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
رزم ابراز داشت: برگزاری جلسات ستاد مبارزه با جرائم خاص و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بایستی در دستور کار رئیس دادگستری شهرستان چگنی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-08-01 18:54
با کار فرهنگی می توان دراذل و اوباش را بسیجی کرد آقای علم الهدی جدیدا گفت با کار فرهنگی اراذل و اوباش بسیجی شدند و جلوی شورش آبان سال گذشته را گرفتند لطفا با این افراد با عطوفت اسلامی برخورد کنید انشاالله که اصلاح شوند
نقل قول کردن
#2 سعیدی 1399-08-02 00:12
با سلام اقای رزم پرونده های ماده ۴۷۷ کی بررسی میشه ممنون
نقل قول کردن
#3 مهدی 1399-08-02 00:14
یه سوال از جناب مدیر چرا هنگام ورود به دادگستری بلوار حج جهت نگهداری موبایل پول دریافت میکنن
یافته لطفا در این خصوص گزارش تهیه کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا