یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: تجهیزات اینترنت با تکنولوژی 3G و 4G در ۱۷ سایت تلفن همراه در شهرستان پل‌دختر نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، سید محمدقاسمی گفت: باهمت شبانه‌روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه لرستان در اجرای طرح توسعه ارتباطات سیار، از آذرماه سال ۱۳۹۸ تاکنون با به‌روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی سایتهای bts همراه اول در سطح استان، پهنای باند شبکه این اپراتور جهت استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه افزایش یافته است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت‌رسانی به هم استانی های عزیز لرستانی، پوشش شبکه همراه اول در کلیه نقاط استان در حال توسعه است.
وی افزود: در این راستا ۱۷ سایت bts تلفن همراه در شهرستان پل‌دختر به نسل سوم تلفن همراه (3G) و نسل چهارم تلفن همراه (4G) تجهیز شده و روند بروزرسانی و ارتقاء شبکه ارتباطات سیار در حال انجام است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان یادآور شد: این اقدامات تاثیر بسزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در شهرستان پل‌دختر را خواهد داشت.
گفتنی است با نصب این تجهیزات مشترکین مناطق افرینه، آهو رخش، بن لار، پارک جانبازان، پران پرویز، پل زال 4، تنگ فنی، تی وی جلگه، خرسدر، رنگین بان، سد پاعلم، سراب حمام، کمیته امداد، کوی بسیجیان، گوری بلمک و هلوش می‌توانند از خدمات اینترنت تلفن همراه با تکنولوژی 3G و 4G همراه اول استفاده نمایند.

توسعه پوشش شبکه همراه اول در مخابرات شهرستان پل‌دختر

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-07-19 22:58
مهندس جان کاش به فکر خرم آباد هم باشید پینگ و سرعت دانلود همراه اول در خرم آباد جالب نیست و نوسان زیاد داره، سرعت4G باید بالاتر از این باشه، یک سری مناطق شهر سیگنال ضعیف هست، من که همراه اولی هستم اصلا راضی نیستم،ایرانسل از لحاظ سرعت و کیفیت بهتر عمل کرده! مثلاً یک دکل در پارک ساحلی کنار دیواره ی ساحلی هست کاملا معلومه 2Gهست،کاش این دکل به 4G ارتقاء بدید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا