یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون دادگستری لرستان از برگزاری نخستین دادگاه الکترونیکی در دادگستری این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سبزواری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با دستور رئیس کل دادگستری لرستان، نخستین دادگاه الکترونیکی در دادگستری شهرستان خرم آباد برگزار شد.
وی، بیان داشت: برگزاری این دادگاه که به ریاست قاضی سهرابی صورت پذیرفت در راستای اجرای قانون، مواد ۶۵۲ و ۶۵۹ قانون آئین دادرسی کیفری، وجود بیماری منحوس کرونا و کاهش هزینه‌ها و شفافیت در رسیدگی‌ها برگزار شد.
معاون دادگستری لرستان، افزود: بهره گیری از دادرسی الکترونیکی در دستگاه قضائی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه مناسبی در محاکم قضائی برای ایام بیماری کرونا است که در سایر موارد نیز با عنایت به تجویز قانون، بستر مناسبی برای رسیدگی آسان، شفافیت در رسیدگی، کاهش چشمگیر هزینه‌ها و جلوگیری از یک سری از خطرات احتمالی، می‌تواند مسیری در راستای قضاوت عادلانه باشد.
حجت الاسلام سبزواری، گفت: وجود محدودیت امکانات الکترونیکی برای بهینه سازی دادرسی الکترونیکی می‌طلبد تجهیزات و ملزومات الکترونیکی در دستگاه قضائی تقویت تا همه شعب در اجرای قانون این امکان را برای جلسات رسیدگی داشته باشند.

نخستین دادگاه الکترونیکی در دادگستری لرستان برگزار شد

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-07-15 17:14
لطفا ی فکری هم به حال شهرداری و ثبت اسناد کنید.برای یک کار جزیی می بایست روزها بلکه هفته ها بین اتاقهای مختلف تردد کنید .واقعا سیستم بروکراسی کلافه کننده ایی دارند .سه ماه طول کشید سند بنده در ثبت اسناد اماده بشه در حالیکه تمام مدارکی را که خواسته بودند در همان ابتدا تحویلشون دادم.
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1399-07-17 01:00
لطفا پرونده های ماده ۴۷۷ که یکساله منتظر جواب هشتند بررسی کنین ممنپن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا