یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: هر گونه حرکت به سمت استان های مرزی برای انجام پیاده روی اربعین در کشور عراق ممنوع است.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شد، گفت: از موضوعات مهمی که هم مورد تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله) و هم مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بود، عدم برگزاری مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین در داخل و خارج از مرزهای کشور است که به آن پرداخته شد.
خادمی اظهار داشت: با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم پیاده روی اربعین امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و حرکت به سمت استان های مرزی ممنوع است.
وی افزود: بر اساس این مصوبه، استان های مبدأ و مرزی کشور موظف هستند با اعمال کنترل ها، اجازه هیچ گونه حرکتی در قالب پیاده روی، کاروان و امثال آن ها را به سمت مرزها با کشور عراق را ندهند.
استاندار لرستان تصریح کرد: ممنوعیت همکاری شرکت های حمل و نقل با افرادی که قصد حرکت به سمت کشور عراق را دارند از دیگر موارد مورد تأکید ستاد ملی مدیریت کرونا بود.
خادمی یادآور شد: از هم استانی های عزیز می خواهیم با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، از هر گونه اجرای مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین و حرکت به سمت استان های مرزی پرهیز کنند.

حرکت به سمت استان‌های مرزی ممنوع شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا