یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد.
سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان لرستانبه گزاش یافته، در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و مسئولین ستادی این اداره کل احمد کاظمی به عنوان مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری‌های این اداره کل معرفی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تشکر از زحمات کیانوش سوری، مسئول اسبق این واحد، گفت: حوزه مطبوعات از حساس‌ترین و مهم‌ترین وظایف اداره کل است و تعامل درست با اصحاب رسانه می‌تواند مسیر توسعه فرهنگی استان را هموارتر نماید.
احمد حسین فتایی تصریح کرد: خوشبختانه این اداره کل از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردار بوده و استفاده از این ظرفیت در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و فراهم نمودن زمینه رشد و ارتقاء همکاران از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست.
 وی در پایان خاطرنشان ساخت: حوزه رسانه و مطبوعات استان در حال حاضر به یک ثبات مطلوب رسیده اما نیازمند آن هستیم که ضمن استفاده از تجربیات موفق گذشته، با برنامه‌ریزی بهتر زمینه رشد و توسعه‌ی فضای مطبوعاتی استان را فراهم نماییم.
احمد کاظمی از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است که پیش از این سمت‌هایی همچون ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چگنی، کارشناس دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان و سرپرست اداره اداری مالی اداره کل را تجربه کرده است.
 
انتصاب کیانوش سوری به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشگان
صبح چهارشنبه نهم مهرماه در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل، کیانوش سوری به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان نیازمند ساماندهی ساختار اداری است و تجربیات خوب سرپرست جدید این اداره در کنار تعامل درست با مسئولین شهرستان و اصحاب فرهنگ و هنر این خطه می‌تواند زمینه‌ی رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در رومشگان فراهم آورد.
فتایی افزود: روسا و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان باید با دغدغه مندی و تلاش دوچندان، زمینه تحقق مرجعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم آورند و در این راستا نیاز است از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده نمایند.
کیانوش سوری اهل شهرستان رومشگان و از نیروهای قراردادی اداره کل، دارای مدرک کارشناسی ارشد نرم‌افزار است که سوابقی همچون مسئولیت پایگاه بسیج اداره کل، مسئول واحد فناوری و اطلاعات اداره کل، رابط شبکه ملی فرهنگ در استان، مسئولیت روابط عمومی و رابط حراست در شهرستان خرم‌آباد و مسئولیت واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های استان را در کارنامه دارد.

دو انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا