یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برقراری کلاس‌ها در هفته آینده، گفت: طی هفته گذشته، فقط در حدود 15 درصد مدارس مناطق قرمز، کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری برگزار شد.
به گزارش یافته، علیرضا نخعی در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات آخرین وضعیت بازگشایی مدارس در هفته آینده پرداخت و گفت: فقط مدارسی که اطمینان داریم پروتکل‌ها را بر اساس امکاناتی که دارند رعایت می‌کنند باز هستند و آموزش در مابقی مدارس به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.
 
وی با اشاره به همکاری مستمر اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرا و نظارت بر پروتکل‌ها گفت: سلامت دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و حساسیت اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی هم در همین راستا است.
نخعی تأکید کرد: بازدید از همه مدارس ادامه خواهد یافت و هر جا که احساس شود پروتکل به طور کامل رعایت نمی‌شود، بلافاصله مدرسه تعطیل و کلاس غیرحضوری خواهد بود.
نخعی با تأکید بر این که امر آموزش در مدارس با رعایت پروتکل‌ها دایر بوده، افزود: طی هفته گذشته در 7 شهر استان (شهرستان‌های الیگودرز، نورآباد، بروجرد، نواحی یک و دو خرم‌آباد و الشتر) که دارای وضعیت قرمز بودند، کمتر از 15% مدارس دایر بود.
نخعی خواستار استمرار در نظارت بر کار مدارس شد و گفت: از والدین هم می‌خواهم در مدرسه حضور پیدا کرده و ‌شرایط مدرسه را ببینند و اطمینان حاصل کنند که در آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.
شایان ذکر است بر اساس اعلام روابط عمومی این اداره کل، هر هفته (روزهای چهارشنبه) لیست مدارسی که آمادگی کامل برای برقراری فعالیت آموزشی در هفته بعد را دارند تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده می‌شود و این مدارس ملزم به رعایت کامل پروتکل‌ها هستند.

اعلام جزییات فعالیت مدارس از فردا در لرستان

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا