یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فتا استان لرستان از شناسایی شاگرد مغازه که به دلیل اخراج از کار اقدام به هتک حیثت صاحب‌کار سابق خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کرد، خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: شخصی با مراجعه به این پلیس‌ مدعی شد شخصی یا اشخاصی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد صفحات جعلی و انتشار تصاویر و پیام‌های ضد اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب هتک حیثیت خود و خانواده‌اش شده است.
وی افزود: با بررسی پیام‌های منتشرشده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد عمده پیام‌های منتشرشده جهت انتقام‌جویی است.
رئیس پلیس فتا استان لرستان عنوان کرد: با پیگیری‌های فنی و اقدامات پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به این پلیس منقل شد.
اين مقام انتظامي گفت: زمانی متهم در برابر مستندات کشف‌شده توسط کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود از وجود اختلاف با شاکی پرونده به علت اخراج از کارش اقرار کرد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: متهم قبلاً به‌عنوان شاگرد مغازه شاکی فعالیت کرده است که به علت برخی مشکلات به وجود آمده شاکی وی را اخراج می‌کند و از ادامه فعالیت او جلوگیری می‌کند.
این مقام مسئول از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت بروز مشکل و مواجه با هرگونه بزه در فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی درخواست خود را ثبت کنند.

پلیس فتا

دیدگاه‌ها  

#1 روزبه بازگیر 1399-06-28 16:30
چقدر شیوه کثیفی را انتخاب کرده یعنی آبروی مردم برایش ارزشی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا