یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان، لرستان را نیازمند قرارگاه‌هایی برای بازپروری و سالم‌سازی معتادان دانستند.
 به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در دیدار با سردار مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، گزارشی پیرامون وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان ارائه و افزودند: نرخ بالای بیکاری و عدم رونق مطلوب کسب و کار، کارخانه‌ها، کارگاه‌های تعطیل‌شده و عدم دام‌پروری و کشاورزی مکانیزه و عدم تخصیص کافی آب، جهت آبیاری دشت‌های وسیع و حاصلخیز منجر به آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و خریدوفروش آن، طلاق و ... گردیده؛ که نیازمند توجه خاص آن ستاد برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و اجرای برنامه‌هایی که منجر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی شود.
  نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: لرستان نیازمند قرارگاه‌هایی برای بازپروری و سالم‌سازی معتادان است و در این جهت امکانات استان ناکافی می‌باشد.
وی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده با موضوعات آسیب‌های اجتماعی را امری ضروری دانستند که ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌تواند در این جهت کمک‌های قابل‌توجهی به استان بنماید.
 در ادامه سردار مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در پاسخ به گزارش ارائه شده توسط نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: به‌زودی هیئتی متشکل از معاونت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر با مسئولیت جناب آقای اصلانی به استان لرستان عزیمت می‌نمایند.
وی افزود: این هیئت جهت بهره‌گیری از نظرات، پیشنهادات و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان به حضور ایشان می‌رسند و همچنین‌ با بررسی میدانی و تشکیل جلسه با دستگاه‌های مرتبط جهت ساماندهی و کمک در خصوص موارد طرح‌شده در نامه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، پیشنهادات اجرائی را جمع‌آوری تا در ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح و تصمیم‌گیری شود.
در پایان سردار مومنی از پیگیری‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
لازم به ذکر است نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان پیش از این دیدار نیز با رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

امکانات لرستان برای مقابله با اعتیاد ناکافی است




نماینده ولی‌فقیه در استان در دیدار با وزیر کشور خواستار شد:

لزوم توجه مسئولان کشوری به لرستان

 

دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1399-06-26 11:28
نماینده ولی‌فقیه در استان، لرستان
به لرستان از هر لحاظ لطف کردن و البته بازم لطفشون شامل حال لرستان میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا