یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار سلسله به علت مداخله دیگران در امور جاری استعفا کرد.
به گزارش یافته، شریف خسروی، از سمت فرمانداری شهرستان سلسله به علت مداخله دیگران در امور جاری استعفا کرد.
شریفی در نامه‌ای خطاب با استاندار نوشت: مرز بین قوا بعد از انتخابات مجلس به‌‌هم ریخته و هر روز شاهد مداخله دیگران در امور جاری هستیم.
وی از 7 تیرماه ۹۷ جایگزین فلاح‌نژاد، فرماندار سابق سلسله شده بود.
خسروی تحصیلات جامعه‌شناسی اقتصادی داشته و فرمانداری شهرهای مختلف استان کرمانشاه از جمله کنگاور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مدیر کلی دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه را در کارنامه دارد.
وی متولد سوم خرداد 1357 در شهرستان صحنه استان کرمانشاه است.



بخشدار مرکزی سلسله هم استعفا داد
بعد از انتشار نامه استعفا خسروی فرماندار شهرستان سلسله، علی‌یاس جلویاری، بخشدار مرکزی سلسله نیز استعفا داد.  ادعای دخالت نمایندگان مجلس در امور دولت علت این استعفا مطرح شده است.
 

تکمیلی: فرماندار سلسله پیش از استعفا برکنار شده بود
اما ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در گفتگو با ایسنا گفت:  فرماندار با علم به برکناری از سمتش، خبر استعفایش را در فضای مجازی منتشر کرده است،  به علت بروز برخی ناهماهنگی‌ های اداری، مدیریت ارشد استان در هفته جاری تصمیمی مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان سلسله اتخاذ کرد.
وی افزود: در همین راستا روز گذشته با اعلام این تغییر به فرماندار وقت، موضوع تعیین افشین ترکارانی معاون سیاسی فرمانداری سلسله به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان، به وی ابلاغ شد.
ثمینی افزود: طبق برنامه‌ ریزی انجام شده قرار بر برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار سلسله در جلسه شورای اداری روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه جاری شهرستان بود که در این اثناء شریف خسروی با علم به برکناری از سمتش، اقدام به انتشار خبر استعفای خود در فضای مجازی استان کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 ایثار 1399-06-20 08:46
آقای فرماندار از اول انقلاب مرزبندی قوا همین طور بوده شما همراه مردم ونماینده باشید تا باوحدت وهمدلی مشکل مردم حل شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا