یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه بیشترین ضربه به تولید توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد، افزود: یک واحد تولیدی ممکن است تا مرحله بازپرداخت اقساط تسهیلات به تولید نرسد که با تأخیر در پرداخت اقساط بانک‌ها در صدد تملیک املاک آن واحد تولیدی برآمده و تجهیزات آن را به مزایده می‌گذارند و طرح راکد و تعطیل می‌شود.
به گزارش یافته، "محمد رزم" رئیس‌کل دادگستری استان لرستان در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل ضمن تقدیر از زحمات معاون و کارکنان معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان، ابراز داشت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سال جاری ۶۳ برنامه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و آگاهی‌بخشی دارد که بایستی در راستای این برنامه جلساتی را با دستگاه‌های مرتبط و همکار آن برنامه برگزار نماید.
 وی ضمن تأکید بر اینکه این برنامه‌ها بایستی به‌صورت منظم مستندسازی شده و یک دبیرخانه قوی به امورات آن‌ها رسیدگی کند، ابراز داشت: این جلسات و برنامه‌ها بایستی با پیگیری‌های مستمر عملیاتی شوند و نتیجه آن‌ها در جامعه احساس شود.
رزم ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضا، بیان داشت: مقام معظم رهبری بر مهار آسیب‌های اجتماعی تأکید دارند و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار اعتیاد، حاشیه‌نشینی (مناطق بحران‌خیز)، مسائل اخلاق عمومی جامعه و طلاق را همواره به مسئولین گوشزد می‌کنند و کارگروهی با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مستمر در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به رهبر معظم انقلاب گزارش می‌دهند.
 نماینده عالی دستگاه قضایی در استان افزود: ما نسبت به فرامین ولی‌فقیه تکلیف شرعی داریم و بایستی مسئولین این فرامین را در دستور کار خود قرار دهند مضافاً اینکه ریاست قوه قضاییه انتظار خاصی در رابطه با مهار آسیب‌های اجتماعی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دارد.
وی کارکنان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را افرادی با سواد، علمی و کارشناسانی خبیر و بصیر عنوان کرد و گفت: تمامی برنامه‌های این معاونت بایستی با همت و تلاش مضاعف و با دقت اجرا شده و نتیجه آن به دستگاه‌های مرتبط و مرکز و اطلاع‌رسانی شود.
 رزم ضمن اشاره به اینکه در قبال هزینه‌های از محل بودجه بیت‌المال بایستی نتیجه مطلوب حاصل شود، اظهار کرد: از سیاست‌های اولویتی قوه قضاییه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است و یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری که سال‌های اخیر در شعار سال تأکید ویژه بر آن داشته‌اند بحث رونق تولید و جهش رونق تولید و مسائل اقتصادی است و بایستی با هماهنگی اتاق بازرگانی استان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری به صورت مرتب برگزار شود و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و اقدامات لازم در راستای رفع آن‌ها صورت گیرد.
 رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه بیشترین ضربه به تولید توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد، افزود: یک واحد تولیدی ممکن است تا مرحله بازپرداخت اقساط تسهیلات به تولید نرسد که با تأخیر در پرداخت اقساط بانک‌ها در صدد تملیک املاک آن واحد تولیدی برآمده و تجهیزات آن را به مزایده می‌گذارند و طرح راکد و تعطیل می‌شود.
 وی فعالیت در زمینه حمایت از تولید و رونق اقتصادی را مستلزم کار جهادی دانست و بیان داشت: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و تأمین امنیت سرمایه‌گذار به نفع مردم و جامعه بوده و همچنین باعث رونق بازار و کسب‌وکار، مبارزه با تحریم، مهار تورم، ایجاد اشتغال در جامعه و خروج از رکود اقتصادی می‌گردد.
رئیس‌کل دادگستری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد معاون و مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در بحث انتخابات، ابراز داشت: این معاونت در ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی به‌خوبی درخشید و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرد و در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری از آرا مردم صیانت کرده و با توجه به عملکرد این معاونت در شهرستان‌ها و مرکز استان اکثر مردم معتقد هستند انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در استان در کمال آرامش و امنیت برگزار گردید و دادگستری در جلب اعتماد مردم و برگزاری هرچه بهتر انتخابات سهیم بود.

بیشترین ضربه به تولید توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد


دیدگاه‌ها  

#1 اکبریان 1399-06-20 06:42
تولید از مدیران صنعتی هم کم صربه نخورده تو این ۵ سال
نقل قول کردن
#2 خرم آباد ی 1399-06-21 12:22
بانکها به مردم عادی وام های ناچیز با توثیق و با بهره های بالا و ضامن های معتبر میدن و البته به خودشان و پرسنلشان وام های بیش از ۵۰۰میلیون تومان و قرض الحسنه و بدون ضامن .در اقساط ۹۹ساله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا