یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاه‌بردار حرفه‌ای در شهرستان "ازنا" خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های سود به پول از 240 نفر، مبلغ 980 میلیارد تومان کلاه‌برداری کرده است.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: در پي مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس شهرستان "ازنا" مبنی بر اینکه یک نفر با شگردهای متقلبانه در شهرستان‌های تابعه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاه‌برداری کرده است، بررسی موضوع در دست مأموران قرار گرفت.
وي تصريح كرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده و مراجعات حضوری شکات مشخص شد، کلاه‌بردار که فردی مغازه‌دار و کاسب بوده به مدت 2 سال با سوءاستفاده از اعتماد مردم و با وعده سود پول هنگفت بابت سپرده‌گذاری نزد وی، موفق شده از 240 شهروند در شهرستان‌های "ازنا و الیگودرز" مبلغ 980 میلیارد تومان کلاه‌برداری کند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و جامع پلیسی، متهم را در شهرستان ازنا شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این کلاه‌بردار در تحقیقات به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی ‌شده است.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به توصیه‌های پلیسی در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1399-06-19 13:00
یعنی بطور متوسط نفری 4 میلیارد تومان -نسبت همخوانی ندارد شاید نفری 400 میلیون شاید هم کمتر 40 .... ولش کن کلا دوست داریم همه چیز را گنده امار دهیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا