یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها آبستراکسیون را یک عرف و حق برای نمایندگان دانست.
علی‌محمد صالحی نسب که نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها است، در گفتگو با خبرنگار یافته گفت: علت عدم حضورم در جلسات روزهای اخیر شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، حضور در سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در تهران است.
وی افزود: هر چند آبستراکسیون را یک عرف و حق برای نمایندگان می‌دانم، اما با توجه به برگزاری سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در تهران، هم‌اکنون به عنوان نماینده لرستان در جلسات شورا حضورداشته و غیبتم ارتباطی به برگزاری جلسه مرتبط با شهردار خرم‌آباد ندارد.
صالحی نسب به اتفاقات روزهای اخیر در خصوص استعفا "محمد شریفی مقدم" شهردار خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: شریفی مقدم از مدیران پاکدست استان بوده که مراتب تایید صلاحیت ایشان از طریق مجاری قانونی و تصویب در شورا صورت گرفته و به تائید وزیر کشور هم رسیده و اعتقاد دارم که ایشان با توجه به امکانات موجود کارنامه نسبتاً موفق داشته و شاید جلوگیری از ادامه کار ایشان خیلی به صلاح شهر خرم‌آباد نباشد.
وی با اعلام این‌که عدم ادامه کار شهردار به دلایلی مختلفی ازجمله مرگ، استیضاح و یا استعفا ممکن است رخ دهد، افزود: شهردار خرم‌آباد پیش‌تر یک استعفا تحمیلی را امضا و در اختیار شورا قرار داده بود که حالا تشخیص داده تا بر اساس قانون استعفا را پس بگیرد که این حق قانونی برای ایشان محفوظ است.
نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها با اعلام اینکه بررسی استیضاح و استعفا از اختیارات شورا است، ادامه داد: در هر حال شورا باید در این خصوص تصمیم بگیرد.


 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1399-06-19 08:28
هه تو سی ابستراکسیون و ابستراکسیون سی تو
نقل قول کردن
#2 محسن 1399-06-19 08:53
خدا لعنت کند کسانی که اگه یک مدیر هم میخواد اهل باج دادن نباشه چنان تحت فشار می زارن که استعفا بده بعد از عمری شهرداری خرم آباد یک شهردار پاکدست نصیبش شده
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-06-19 09:57
فقط میشه گفت تاسف تاسف تاسف به حال همه مون با این کسانی که انتخاب میکنیم و بعدا چه از آب در می آیند :o ... . همین و بس

بی علت نیست که بعضی ها بعد ترک پست و مقام نام نیکی که چه عرض کنم اصلاٌ نامی از اونها باقی نمی مونه :-?
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-06-19 10:48
خدا وکیل تا حالا شورای شهر این دوره چه کار مثبت و شاخصی برای این شهر انجام داده ، لطفا یک نمونه از کارهای چشم گیر رو اگه انجام داده اید عنوان بفرمایید که ما هم متوجه شویم،
نقل قول کردن
#5 شایان طولابی 1399-06-19 16:31
مقصر اصلی خودمون هستیم وقتی که همه چی را به مسخره میگیریم و فقط برای چن لحظه که بخندیم انتخاب نابجا میکنیم مثلا تو برنامه استانی پر بیننده ترین برنامه میشه طنز و حرفهای که فقط اون لحظه به درد میخوره و بعدش هم نهایتش بشه تکه کلامی تو خیابون.یا سر انتخابات شورای شهر برای محض خنده بغل دستیمون به کس رای دادیم که حالا گوشیش خاموش کرده و در خونشو هم ۳قفله کرده که نبرنش جلسه.به قول یکی از دوستان مردم لر را با یه ساز ودهل میشه آروم کرد تا دیگه دنبال خواستهاشو نگیره.ممنون.
نقل قول کردن
#6 ن.ل 1399-06-20 02:39
مستر آبستراکسیون قطعا نمره مردودی شما و دیگر اعضای شورای شهر خرم آباد در انتخابات آتی معلوم میشه اگر باز دچار طایفه بازی های مرسوم نباشیم.
نقل قول کردن
#7 مهرداد 1399-06-22 08:09
این یک واقعیته،که زیردستان برای مقابله با مدیرشون استعفا یا درخواست تغییر محل کار رو میدن،اینم راه داره مدیر میتونه اونا رو با روشهای قانونی به کار بگیره البته توی استان ما فرهنگ کار وجود نداره.هنوزم که هنوزه لج بازی و چماق حرف اول رو میزنه
نقل قول کردن
#8 حسین 1399-06-22 16:50
الکی :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا