یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که قرار بود به‌منظور بررسی استعفای برگزار شود، اما به علت نرسیدن به حدنصاب به تعویق افتاد، گفت: استعفا یک بحث کاملاً شخصی و از حقوق مکتسبه من است.
محمد شریفی مقدم در گفتگو با خبرنگار یافته اظهار داشت: من حق پس‌گیری استعفایم را دارم و این کار کاملاً قانونی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر استعفای من در اختیار شوراست و من تابع تصمیمشان هستم.
وی گفت: من برای تغییر رأی اعضای شورای شهر مبنی بر رفتن یا ماندنم از هیچ اهرم زوری استفاده نکرده‌ام.
او اظهار کرد: من همواره در طول زندگی‌ام نه به کسی توهین کرده و نه کسی را تخریب کرده‌ام و همواره سعی می‌کنم که رفتارم در چهارچوب اخلاق و ادب باشد.
وی افزود: ماندن یا رفتن من بسته به رأی شوراست و من هیچ‌گونه پیش‌بینی دراین‌باره نمی‌توانم داشته باشم.
وی در خصوص وضعیت شهر گفت: به دلیل شیوع کرونا و میران ساخت و سازها بسیار کاهش یافته است.
او ادامه داد: این در حالی است که عمده درامد شهرداری‌ها صدور پروانه ساختمانی است.
وی افزود: در حال حاضر برخی از دستگاه‌های دولتی که از بودجه مملکت ارتزاق می‌کنند نتوانسته‌اند اضافه‌کار نیروهایشان را پرداخت کنند اما شهرداری با همت همکاران توانسته بخشی از حقوق عقب‌مانده کارکنان شهرداری را تا پایان تیرماه سال جاری پرداخت کند.
وی از مردم و دستگاه‌های اجرایی خواست که با پرداخت مطالبات شهرداری به پیشبرد کار این سازمان کمک کنند. وی خاطرنشان کرد که تمام عوارضی که از مردم دریافت می‌شود صرف خدمت‌رسانی به مردم شهر می‌شود.
وی در خصوص تحقق اعتبارات سیل گفت: با قول مساعد استاندار و مهندس امیری و خانم حسن‌پور رییس سازمان مدیریت استان به‌زودی این اعتبارات به‌طور صددرصد تخصیص می‌یابد.
وی در ادامه گفت: پل کمالوند و اناری تا پایان شهریور و پل‌های ماسور هم قبل از آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسند.
 
شایان ذکر است یک‌صد و چهاردهمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که قرار بود امروز دوشنبه هفدهم شهریورماه رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شود، به علت نرسیدن به حدنصاب لازم برگزار نشد.
در جلسه امروز قرار بود در خصوص نامه استعفای شهردار خرم‌آباد بحث و تصمیم‌گیری شود.
جلسه شورا روز گذشته نیز به حد نصاب نرسیده بود.

خبر: فاطمه دارابی
پس‌گیری استعفایم کاملاً قانونی است

دیدگاه‌ها  

#1 ع 1399-06-17 22:58
جناب شهردار لابد توانایی اداره شهرداری رو در خودتون ندیدید که استعفا دادید، چرا دوباره درخواست پس گرفتن استعفاتون رو دارید؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 ایرج 1399-06-18 00:24
آقای شهردار....

بدیهی و ابتدایی ترین وظیفه شهرداری.. جمع آوری زباله هاست...

که این هم در بعضی مناطق منجمله کوچه های کوی ارتش در خیابان بابک به عهده مردم گذاشتید.....

واقعا" که ...‌‌‌‌.....

چرا این همه میز و صندلی رو محکم گرفتید....
نقل قول کردن
#3 مهرداد 1399-06-18 07:57
با سلام ، در خصوص استعفای شهردار به اعتقاد بنده ایشون از استعفا انصراف داده و این حق رو داره، و شورای محترم به جای تقابل و لجاجت با شهردار تعامل داشته باشند به نفع مردم هستش، اگه هدفشان واقعا خدمت به مردمه بیان جلو و موانع پیشرفت رو بردارن و همگام با شهرداری در راه توسعه گام بردارن این به نفع شهروندان میباشد
نقل قول کردن
#4 منصوری 1399-06-18 10:02
حق قانونی و از اختیارات خودتان می باشد،به حواشی توجه نکرده و با قوت به کارتان ادامه دهید -حرف بسیار است ادم باید خوش عاقل باشد
نقل قول کردن
#5 مهدی 1399-06-18 12:53
گفته های شهردار را مقایسه می کنیم با متنهایی که رییس شورا در اکثرا خبرگزاریها زد جز تخریب اهانت و دروغ و بعد از چهار سال شانه خالی کردن از مسئولیت خودش و همکارانش نشان داد که این شهردار چه بماند و چه برود پاکدستی و عملکردش که با تمام توان در این مدت با اونهمه افتضاح که از لحاظ مالی شهردار سابق بوجود آورد چگونه توانست حقوق پرسنل را تقریبا به روز کرده و کاهای عمرانی او نیز برهمگان آشکار است و از نظر رییس شورا این خدمات ضعف عملکرد محسوب می شود و کارگرانی که در زمان شهردار اسبق 9 ماه حقوق معوقه داشتن و در آن زمان زندگی مردم را آب برد در نظر این آقا مثبت بوده
نقل قول کردن
#6 فرزاد 1399-06-18 13:27
آقای شهردار محترم فکری به حال وضعیت اسفبار خرم آباد کنید ...نیمکت های دور دریاچه کیو یک در میان از جا کنده شده و برده شده اند...در جریان شهری که شهردارش هستید، هستید؟؟؟؟؟ خرم آباد دارد به قهقرا میرود...از طرف ورودی جنوب شهر تمام درخت های داخل بلوار در حال خشک شدن هستند...این چه مدیریتی است که مجموع شهرداری و شورای شهر دارند؟؟؟؟
نقل قول کردن
#7 ایرج 1399-06-18 13:37
به نقل از منصوری:
حق قانونی و از اختیارات خودتان می باشد،به حواشی توجه نکرده و با قوت به کارتان ادامه دهید -حرف بسیار است ادم باید خوش عاقل باشد


عزیز من ، چه گلی به سر شهر زده؟؟؟؟
نقل قول کردن
#8 شایان طولابی 1399-06-18 14:08
شهردار محترم،حالا که کار به دو دستگی رسیده برای حفظ شخصیت خودتان و برای اینکه تفکر جدیدی که شاید مشکلات شهر را کمتر کند،در جای دیگر مشغول به خدمت بشوید بهتر است.موفق باشید.
نقل قول کردن
#9 دلسوز 1399-06-19 01:39
شما مقصرنيستيد مردم مقصرند باانتخاب هايشان
نقل قول کردن
#10 لورسونه بی کس 1399-06-19 05:43
کل مجموعه شورای شهر بازدهی مثبت نداشتید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا