یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نامه استعفای شهردار خرم‌آباد در دستور کار روز دوشنبه 17 شهریورماه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد قرار گرفت.
به گزارش یافته، بر اساس اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، یک‌صد و چهاردهمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد فردا دوشنبه هفدهم شهریورماه رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
بر اساس این گزارش «بررسی نامه‌های وارده به صحن» و «بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نامه استعفای شهردار خرم‌آباد» در دستور کار جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد فردا دوشنبه هفدهم شهریورماه قرار دارد.
موضوع استعفا شهردار در حالی مطرح است که روابط عمومی شهرداری روز گذشته هر گونه استعفا را از جانب محمد شریفی مقدم رد کرده بود.
اما رستم کوشکی امروز در جمع خبرنگاران در مورد برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه استعفا شهردار واقعیت ندارد، گفت: یک ماه قبل شهردار استیضاح شد اما با پادرمیانی برخی اعضا و خواسته خود وی قرار شد فرصتی به او بدهیم که متأسفانه این فرصت جبران نشده و مشکلات کماکان به قوت خود باقی مانده است.
موضوع بررسی استعفا محمد شریفی مقدم قرار بود امروز یکشنبه 16 شهریورماه و در یک‌صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح گردد که این جلسه به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد.
شایان ذکر است محمد شریفی‌مقدم که از کارکنان شهرداری خرم‌آباد از شهریورماه 98، با آراء اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان شهردار خرم‌آباد تعیین شده بود.
پیش از وی وحید رشیدی از دوم شهریورماه 96 به‌عنوان شهردار خرم‌آباد انتخاب و جایگزین «یحیی عیدی بیرانوند» شده بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 بسیج فعال 1399-06-16 23:33
امروز و فردا هستش که سر و کله حاج یحیی عیدی بیرانوند پیدا بشه برای صندلی شهرداری خرم آباد...
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-06-16 23:33
سلام.
آقای کوشکی چرا زمانی که میخواستید این شهردار و شهردار قبلی(آقای رشیدی) رو انتخاب کنید هر چه میگفتند اینها ضعیف هستند و مال این فعل نیستند، پنبه در گوش کردید و به کار و انتخاب بجا و شایسته(؟!!) خود ادامه دادید؟
نقل قول کردن
#3 ع 1399-06-17 00:13
اعضای شورایز که فردا در جلسه حاضر نشوند که جلسه رسمیت پیدا کنه در حق مردم خرم اباد خیانت خواهند کرد ودر روز قیامت باید پاسخگو باشند
نقل قول کردن
#4 منصوری 1399-06-17 07:37
اقای افشین چگنی فکری بحال خود بکنید
نقل قول کردن
#5 محسن 1399-06-17 07:54
چرا آقای کوشکی درطول این چهارسال پرتلاش نبودند
نقل قول کردن
#6 محمد 1399-06-17 08:57
سال آخر کار شوراست و هیچ کاری نکردند . این آقایان باج می خواهند . می خواهند نیرو استخدام کنند و روز به روز بر پیکر بی جان شهرداری ضربه بزنند . به هرکسی قبول دارید این شورای شهر دلسوز شهرداری نیست و فکر انتخابات سال بعد خودشون هستن
نقل قول کردن
#7 علیرضا 1399-06-17 09:12
شما که هیچ کاری نتونیت انجام بیت
لا اقل ریت هرمز نصیرینه بیاریت تا حداقل یه رزومه خویی سی خوتو و جا بیلیت ، د نیاز نی هیچ کاری هنی بکیت
نقل قول کردن
#8 سیدفتاح 1399-06-17 10:21
بجز رفتگران وپاکبانان اکثر نیروهای ستادی شهرداری مازاد وناکارا هستند بدون ذوق وتحرک و تخصص در حوزه شهری وبدون عملکرد مثبت ....اگه یه ارزیابی دقیق صورت بگیرد قطعا نقاط ضعف رونمایی میشوند ....
نقل قول کردن
#9 شهروند 1399-06-17 15:30
به نقل از شهروند:
سلام.
آقای کوشکی چرا زمانی که میخواستید این شهردار و شهردار قبلی(آقای رشیدی) رو انتخاب کنید هر چه میگفتند اینها ضعیف هستند و مال این فعل نیستند، پنبه در گوش کردید و به کار و انتخاب بجا و شایسته(؟!!) خود ادامه دادید؟

این هم شده یک بازی دیگه
اول سفارش برا انتخاب هم طایفه ای
بعدش می رسیم به اینکه تسویه حساب داخلی و آوردن دوستان
آخرش هم که وقت و عمر و پول از دست میره با اعلام اینکه آقا نمیزارند کار کنیم و بودجه نداریم با یک خداحافظی همه را خوشحال می کنند

اگه به مدیر نا لایق گنج هم بدهی و یا کلید خزانه ملی رو هم بدهید هرگز دستآوردی نخواهد داشت . اگه با بودجه و پول بشه ناکارآمدی رو جبران کرد که یک بچه رو هم میشه روی گنج بزاری و بگی دستور بده و مدیریت کن .

از قدیم گفتم بچه خوب پول نیاز نداره و همینطور بچه بد هم پول نیاز نداره ! خودتون معادل لریش رو بگیرید
نقل قول کردن
#10 فافا 1399-06-17 15:49
عملا نگهداری شهر از دستشون خارج شده
نقل قول کردن
#11 شهروند 1399-06-18 10:08
هبه نقل از فافا:
عملا نگهداری شهر از دستشون خارج شده

هه مش فافا کومی شهر
شهری دش هیشتنه
دهیاری ها هم بیترن ده اینو وه خدااا ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا