یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه شهردار در نامه استعفای خود اعتراف کرده نمی‌تواند کاری انجام دهد، گفت: ظرف چند ماهه گذشته همه دوستان به این نتیجه رسیدند که اگر شهردار به فعالیت خود ادامه ندهد به نفع شهر است، زیرا انتظار ما با توجه به ظرفیت خرم‌آباد فراتر از این بود.
نتیجه تصویری برای ‫رستم کوشکی yaftenews.ir:‬‎به گزارش فارس از خرم‌آباد، یک‌صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد.
رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این جلسه گفت: علیرغم تکذیب استعفا شهردار اما نامه استعفا وی موجود است.
رستم کوشکی افزود: ظرف چندماهه گذشته همه دوستان به این نتیجه رسیدند که اگر شهردار به فعالیت خود ادامه ندهد به نفع شهر است، زیرا انتظار ما با توجه به ظرفیت خرم‌آباد فراتر از این بود.
وی تأکید کرد: واقعیت این است که تهدید شهر ما هستیم که ظرفیت‌های شهر را نتوانسته‌ایم به‌خوبی مدیریت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تأکید کرد: انتقاد و خواسته ما از شهردار مبنی برکنار کشیدن وی ناشی از هیچ عقده و تعصب شخصی نیست، بلکه معتقد هستیم از فرصت باقیمانده بیشترین استفاده را به نفع شهر داشته باشیم.
کوشکی در مورد برخی اظهارنظرها در فضای مجازی مبنی بر اینکه استعفا شهردار واقعیت ندارد، توضیح داد: یک ماه قبل شهردار استیضاح شد اما با پادرمیانی برخی اعضا و خواسته خود وی قرار شد فرصتی به او بدهیم که متأسفانه این فرصت جبران نشده و مشکلات کماکان به قوت خود باقی مانده است.
وی معضلاتی در حوزه خدمات شهری، عمرانی، حقوق معوق کارگران و مبلمان شهری را از چالش‌های عمده پیش روی مدیریت شهری عنوان کرد.
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: باور کنید یک ماه است که زندگی ما به دلیل تماس و درخواست‌های مکرر وابستگان شهرداری مبنی بر اینکه به شهردار اجازه بدهیم کار کند مختل شده است.
 کوشکی گفت: به ما اجازه نمی‌دهند تصمیم‌گیری کنیم، این چه استقلال عملی است که نمایندگان مردم نتوانند برای رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات شهر تصمیم بگیرند.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی توهین‌آمیز با اعضای شورای شهر صحبت شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که متن استعفا وجود دارد و خود شهردار اعتراف کرده که نمی‌تواند کاری انجام بدهد.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در مورد پس‌گیری استعفا شهردار توضیح داد: من امروز صبح به دلیل تماس‌های مکرر در خصوص شهردار تلفن همراه را خاموش کردم، ظاهراً ساعت ۹ صبح حراست شهرداری مرکزی و معاونت اداری مالی با مراجعه به شورا دبیرخانه را وادار به ثبت نامه کرده‌اند که این کار غیرقانونی و غیراخلاقی است.
کوشکی افزود: طبق قانون هر نامه باید با دستور رئیس شورا ثبت شود، بنابراین این حرکت غیراخلاقی بوده است.


جلسه شورا به حد نصاب نرسید/ کناره‌گیری شهردار خرم‌آباد به نفع شهر است



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-06-16 19:21
سلام
ضمن پوزش ، کدامیک دراعضای محترم شورای شهر تخصص تو حوزه شهری دارند؟
نقل قول کردن
#2 شایان طولابی 1399-06-16 19:22
شهردار جدید اگر انتخاب بشه اولین کارش باید این باشه که تمام مدیران فعلی را برکنار کند،چون اگر قرار باشه با همین مدیران ادامه بدهد یا جابجاشن کند صدرصد با شکست مواجه میشود.ممنون از یافته که پیگیر بحران شهرداری است.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-06-16 21:18
ده مونده به انتخابات فهمیدید خرم آباد هنوز شهردار متخصص نداره ؟
مردم دانا شدن
آقای قاسمی مدیونی اگه تو این ده ماه پست های مرتبط با آگاه سازی مردم نذاری
نقل قول کردن
#4 ایرج 1399-06-16 21:18
آقا این وضعیت شهر افتضاحه....

شهرداری از کمترین وظیفه خود عاجز است....

اهالی کوچه های خیابان بابک ، باید زباله را خود حمل و به نزدیکترین محل انباشت زباله بیارند.....

واقعا" تاسف .....‌
نقل قول کردن
#5 مهدی 1399-06-16 21:22
تشنگان خدمت یا تشنگان قدرت.

نمی توان قضاوت کرد.

به خداوند شاهد و قاضی واگذار می کنیم.
نقل قول کردن
#6 مهدی 1399-06-16 22:15
مسئله اینست
ماندن به هر قیمتی

یا

خدمت به هر قیمتی

الله اعلم
نقل قول کردن
#7 امیر هوشنگ 1399-06-16 22:19
شهر هم یک مانع توسعه و عمران شهر شده است قبلا یک نفر برای شهر تصمیم می گرفت الان ده نفر شدند معلوم است شهری مثل خرم آباد که بصورت ططایفه ای اداره می شود ده نفر نمی توانند به تفاهم برسند چونکه همه بفکر طایفه خود هستند نه بفکر توسعه و عمران شهر وای به حال چنین شهری که کسی بفکر نیست بهتر است شورای شهر خرم آباد منحل شود قبلا که شورای شهر نداشتیم اوضاع شهر بهتر بود
نقل قول کردن
#8 ارش 1399-06-16 23:08
شما با چه تخصصي دخالت ميكنيد توي مديريت شهر ٨ ساله نتيجه دخالت شمارو ديديم توي شهرداري
نقل قول کردن
#9 حسین 1399-06-17 08:05
اگر شما دلسوز این شهر بودید با همفکری و کمک کردن به شهردار می تونستید نتیجه بهتری بگیرد
حالا از موقعی که این آقا شهردار شده شما چرا تمام توان و تلاش خودتون رو برای تخریب کردن اون گذاشتید خدا داند دیگر چیزی از دوره شوری نمانده تا می توانید عقده خالی کنید
نقل قول کردن
#10 سروش 1399-06-17 08:51
متاسفانه سالهای مدیدی است خرم آبا رنج سوء مدیریت و بی قیدی را می کشد، اولا تایید صلاحیت افراد فاقد صلاحیت، تخصص ، لاقید و فرصت طلب اشتباه و گناه بزرگی است. ثانیا اتخاب مردم اشتباه بدتری است گرچه بدلیل مشارکت کمتر مردم اعضای شورا با رای پایین بدون پشتوانه ی اجتماعی ورود کرده اند؟ و در آخر گناه بزرگتر را اعضای شورا یه کرات مرتکب شده اند و آن انتخاب ضعیف ترین افراد بعنوان شهردار مرکز استان بوده است ، شرافتا شخصی در ردیف کرباسچی را انتخاب تا هم شهرداری را درآمد ساز کند و هم عمران و آبادانی شهر را.
شورا در مرحله ی حساس و آزمونی بزرگ است.
نقل قول کردن
#11 رضا-س 1399-06-17 10:09
شورای قبلی و عیدی بیرانوند موفق تر بودند.
نقل قول کردن
#12 محمد 1399-06-17 11:54
این نتیجه رای دادن خودمونه همه و همه باید به خودمون انتقاد کنیم چرا در موقع رای دادن جو زده میشیم و معیار و ملاک رای دادن یادمون میره.
نقل قول کردن
#13 شهرونددلسوز 1399-06-17 14:04
حقوق شهرداريها ومناطق 4ماهه عقب افتاده مگركارگرشهرداري چه فرقي با كارگرتامين اجتماعي يا كارمند بانك يا دادگستري داره كه بدبخت توي اين گروني وتورم 4ماه يكبار يك برج حقوق بگيره.شهردارقوي اول بايد تخصص بعد اولويت حقوق پرسنلش روداشته باشه تا پرسنل بيشتر ين كارايي روداشته باشند.اگرشهردار عوض بشه بهتره چون شهردارجديد حداقل تا دوسه ماه به فكرحقوقهاي عقب افتاده ميفته.وپرسنل توماهاي اخربيشتر تشويق ميشن براي كسب درامد در شهرداريها ومناطق .با تشكر از سايت يافته.
نقل قول کردن
#14 حسن 1399-06-18 13:09
به نقل از شهرونددلسوز:
حقوق شهرداريها ومناطق 4ماهه عقب افتاده مگركارگرشهرداري چه فرقي با كارگرتامين اجتماعي يا كارمند بانك يا دادگستري داره كه بدبخت توي اين گروني وتورم 4ماه يكبار يك برج حقوق بگيره.شهردارقوي اول بايد تخصص بعد اولويت حقوق پرسنلش روداشته باشه تا پرسنل بيشتر ين كارايي روداشته باشند.اگرشهردارعوض بشه بهتره چون شهردارجديد حداقل تا دوسه ماه به فكرحقوقهاي عقب افتاده ميفته.وپرسنل توماهاي اخربيشتر تشويق ميشن براي كسب درامد در شهرداريها ومناطق .با تشكر از سايت يافته.

چرا دروغ میگی منطقه چند و کدوم سازمانی من که تو یکی از مناطقیم که حتی درآمد زایی نداره کل پرسنلش تا تیرماه گرفتیم چه منفعتی از دروغ می برید
نقل قول کردن
#15 هومشهری 1399-06-18 19:43
به نقل از حسن:
به نقل از شهرونددلسوز:
حقوق شهرداريها ومناطق 4ماهه عقب افتاده

من که تو یکی از مناطقیم که حتی درآمد زایی نداره کل پرسنلش تا تیرماه گرفتیم

راست میگی حسن دمت گرم
وقتی مدیر درست و حسابی نباشه در یک سازمان اونجا میشه بخور و بخواب و بدون بهره وری و شاید فشار کار به یک بخش اون هم بیشتر بیاد و عده ای هم از زیر کار در میرن . واین خودش نشان دهنده عدم مدیریته

الان مردم ناراضی از پرسنل شهرداری
پرسنل ناراضی از مدیریت
مدیریت ناراضی از افراد مطالبه گر که موی دماغشون شدن
افراد مطالبه گر و اصطلاحاٌ روشن فکر جامعه هم از مردم ناراضی که در انتخاب دقت نمی کنند
اینه دور باطل ما در این شهر

کار انجام نمیشه و همه هم مدعی هستند که حقوق کمه بیشترش کنید . وقتی اسم شهرداری میاد همه یاد پاکبانان زحمت کش می افتند . در صورتی که اونها ده درصد پرسنل هستند . عملا تنبلها پشت این زحمت کشان قایم میشن و با مظلوم نمایی دنبال منفعت بیشتر و کار کمتر هستند. و مردم که هم که ناراضی و دستشون از هرچی کوتاه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا