یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه شخصی‌سازی عامل اصلی ورشکستگی مراکز تولیدی و صنعتی لرستان است، گفت: درمان بیکاری در استان لرستان با احیایی مراکز صنعتی امکان‌پذیر است.
مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت مراکز تولیدی و صنعتی استان لرستان، گفت: وضعیت بیکاری و نبود اشتغال پایدار در استان لرستان بحرانی است بنابراین دولت باید فکر اساسی برای بازگشت مراکز تولیدی به چرخه اقتصاد بکند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ابزارهای رفع بحران بیکاری توجه ویژه به احیای تولید در مراکز صنعتی است، تصریح کرد: بسیاری از صنایع تولیدی دچار ورشکستگی شدند.
وی ادامه داد: واگذارهای دهه 80 یکی از دلایل اصلی ورشکستگی مراکز تولیدی و صنعتی در این حوزه انتخابیه است زیرا برخی از مراکز تولیدی به جای خصوصی‌سازی به سمت شخصی‌سازی حرکت کردند.
ویس کرمی افزود: برخی از مراکز تولیدی و صنعتی ازجمله ماشین‌سازی می‌توانند با حمایت ویژه دولت به چرخه تولید بازگردند تا بتوان با ایجاد فرصت‌های اشتغال، درآمد پایدار برای استان لرستان ایجاد کرد.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: از نهادها و سازمان‌های انقلابی که توان اقتصادی دارند انتظار داریم با ورود به ساماندهی مراکز تولیدی و صنعتی اقتصاد استان لرستان را احیا کنند.

تلاش برای کسب درآمد پایدار در استان لرستان با ایجاد فرصت‌های اشتغال

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-06-16 02:00
آقای ویسکرمی باید پیگیر وعده‌های بعضی آقایان باشید،منظورم کسی است که قول تبدیل پارسیلون به منطقه ی ویژه اقتصادی داد و بعد از چند سال هیچ کاری نکرد! قول دومش رفع مشکلات آزادسازی قلعه بود که اونم عملی نشد!
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-06-16 02:07
در ثانی آقای ویسکرمی لازم به ذکر هست اگر این تغییرات صورت نگیرد قطعا مطالبات به حق ما(مردم) و زحمات شما نمایندگان استان نتیجه ای در برنخواهد داشت! و بعد از چهار سال شما در حوزه انتخابیه خود در مقابل مردم شرمنده خواهید شد :oops: این تغییرات به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول نکنید چرا که به قول معروف جلوی ضرر را موقع بگیرید منفعت است
نقل قول کردن
#3 علی 1399-06-16 11:55
آقای ویسکرمی شما نماینده شهرستان خرم آباد هستید
یا نماینده استان لرستان.
یه کمی جسارت داشته باشید مثل نماینده بروجرد
ونمایندگان ازنا و دورود والیگودرز.
تمام ادارات شهر خرم آباد پرشده از کارمندان غیر بومی
بنده هرجا میروم می‌گویم باید متاع این مرکز استانی
را به لقایش بخشید.
آقای ویسکرمی آنقدر که به فکر استان لرستان هستید
به فکر مردم حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد باشید.
همسایه ما با لیسانس راننده تاکسی است امروز به خاطر مشکلات کرونا از شدت نداری وناچاری داشت گریه میکرد.....
یافته جان پیام مردم خرم آباد رو هم درج کن.
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-06-17 09:07
تلاش و همدلی نمایندگان برای پیشرفت و برطرف نمودن عقب ماندگیهای اقتصادی و... امری واجب است
اما نمایندگان خرم آباد شما هم به مانند هفت نماینده استان اول سنگ کمبودهای شهر خودمان را به سینه بزنید بعد در پروژه های استانی و ملی هم دل و یکصدا باشید
در کل پیشرفت مرکز هر استان به نفع تمام شهرهای تابعه آن استان میباشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا