یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجتماعی پلیس لرستان گفت: خودروهايي که به دلیل گل مالی، پلاک آن‌ها مخدوش و راننده و سرنشينان آن غیرقابل رؤيت باشند، توقیف می‌شوند.
به گزارش یافته، سرهنگ رضا شیراوژن در تشریح این خبر اظهار داشت بر اساس ماده 191 و 193 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی ورود هرگونه خودرو و موتورسیکلت به دسته‌های عزاداری ممنوع بوده و در صورت وجود چنین موردی پلیس با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.
وی گفت: خودروهایی که به دلیل گل مالی، پلاک آن‌ها مخدوش و راننده و سرنشینان آن غیرقابل رؤیت باشند، از سوی پلیس متوقف‌شده و راننده مجاب به برگرداندن آن به حالت اولیه می‌شود و در صورت بی‌توجهی به هشدار و توصیه‌ها خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
این مقام انتظامی افزود: برخی مواقع، گل مالیدن به خودروها به حدی است که راننده و سرنشینان خودروها قابل‌رؤیت نبوده و پلاک آن‌ها نیز مخدوش و ناخوانا می‌شود و حتی در مواردی رنگ خودرو نیز قابل‌تشخیص نیست که این جزء مصادیق نقض آیین‌نامه بوده و پلیس را مجاب به برخورد قانونی و توقیف خودرو می‌کند.

استفاده از حوضچه‌های عمومی برای برگزاری آیین گل ممنوع
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان در تشریح این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با بیماری کرونا و به‌منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، آیین گل که خاص استان لرستان است، برگزار نخواهد شد.
سرهنگ رضا شیراوژن ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی از کلیه همشهریان و عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین خواست که از حوضچه‌های عمومی به‌هیچ‌عنوان استفاده ننمایند و در صورت تمایل به گل مالی؛ گل مخصوص را در منزل خود تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین رضا جمشیدی 1399-06-08 17:39
سلام تشکر ایام عاشورا تسلیت و تعزیت باد
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-06-08 23:44
در حد حرف!!!!!!!
چهل منبر هم قرار بود برگزار نشه اما شد!!!
نقل قول کردن
#3 محمدی 1399-06-09 16:10
جنب ترمینال خرم‌آباد صف کشیده بودند و ماشینهارو گلمالی میکردند متاسفانه مردم ما رعایت نمیکنند خب تو اون ترمینال کلی مسافر و غریبه تردد دارند
نقل قول کردن
#4 مهراد 1399-06-09 17:49
این حوضچه های عمومی دراین شرایط کرونایی ممکن است باعث الودگی افراد زیادی به ویروس کرونا شود و از فردی به فرد دیگر منتقل شود و دوباره شاهد اوج بیماری کرونا بعد از این باشیم باید با چنین مواردی قاطعانه وبا جدیت بیشتری برخورد کرد چرا که جان هموطنان و همشهریان بارعایت نکردن چنین مسائلی بهددر خطر است و متاسفانه جوانان هم در این موارد اصلا رعایت نمیکنند و ممکن است باعث انتقال این بیماری به اعضای خانواده بشوند
نقل قول کردن
#5 شهروند 1399-06-11 14:10
الحمدلله آیین گل هم برگزار شد هرچند که عده ای نخواستند ولی مردم غیور و حسینی خرم آباد این آیین را برگزار کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا