یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی مهم است اما اولویت مجلس نیست، گفت: ضرورتی ندارد برخی نمایندگان طرح‌هایی که فوریت ندارند را به عنوان طرح فوریت‌دار مطرح کنند تا برخی که قصد تسویه‌حساب سیاسی دارند آن را علیه مجلس علم کنند.
به گزارش یافته، مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با تأکید بر اینکه موضوع ساماندهی فضای مجازی مجلس به‌طور ویژه در دستور کار مجلس قرار ندارد، گفت: مردم از ما انتظار دارند مشکلات معیشتی‌شان حل شود و ضرورتی ندارد برخی نمایندگان طرح‌هایی که فوریت ندارند را به‌عنوان طرح فوریت‌دار مطرح کنند تا برخی که قصد تسویه‌حساب سیاسی با مجلس دارند آن را بر سر مجلس علم کنند و باید حواسمان باشد بهانه دست دشمنان ندهیم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی فضای مجازی نیاز به کار کارشناسی دارد و باید از نظرات کارشناسان زیادی استفاده شود، افزود: فضای مجازی نیاز به مدیریت و ساماندهی دارد و باید در این مسیر به گونه‌ای گام برداشت که افکار عمومی اقناع شود و به‌طور قطع اگر چه موضوع مهمی است اما در شرایط فعلی به هیچ‌وجه در اولویت مجلس نیست.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه مردم معیشت و اقتصاد است، گفت: طرح‌های نمایندگان هم باید حاوی این پیام باشند که مجلس در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است؛ ساماندهی فضای مجازی به معنای فیلترینگ پیام‌رسان‌ها نیست و قانونمند کردن آن مانند تمامی کشورها باید در دستور کار قرار گیرد.

طرح ساماندهی فضای مجازی، اولویت مجلس نیست/ معیشت و اقتصاد مهم‌ترین مطالبه مردم

دیدگاه‌ها  

#1 شایان 1399-06-07 08:16
وقتی توانایی کار بزرگ نباشه،مجبور میشن یه چیزی را که دید هست علم کنن تا ضعفشون معلوم نشه.حالا مجلس نمیتونه یه طرح واسه خروج از این شرایط بد اقتصادی که غم و غصه همه معلومه را بده چسبیده ب فضای درونی افراد جامعه....
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-06-07 19:18
جناب نماینده فرزندان ما در این شرایط کرونایی پارسال از تلگرام استفاده کردند .سیستم شاد ناکارآمد است. یا آموزش را کلا تعطیل کنید یک سال یا اجازه بدهید از تکنولوژی دنیا استفاده برای بچه هایمان استفاده شود. ما هیئت علمی هم نیستیم که بچه هایمان از امتیاز تغییر رشته هم استفاده کنند.
نقل قول کردن
#3 چگنی 1399-06-08 16:56
کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد سال 92 کلنگ زنی شد بعد از هشت سال هنوز هیچکاری نشده‌است لطفاً پیگیری کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا