یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت وام کرونایی به رانندگان برون شهری، گفت: بانک‌ها نباید در مسیر پرداخت وام سنگ‌اندازی کنند.
حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت و بانک‌ها  باید همکاری لازم را برای تسریع در پرداخت وام کرونایی رانندگان برون شهری داشته باشند، گفت: باید توجه ویژه‌ای به  پرداخت وام رانندگان شده و در پرداخت آن تسریع شود زیرا حمایت از رانندگان کارکرد دو طرفه دارد و با ارائه مبلغ اندک 6 میلیون تومانی بیش از خدمات‌دهی به رانندگان از آنها خدمات می‌گیریم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: نباید کمک به رانندگان را یک جانبه بدانیم زیرا سوددهی دو جانبه است و با اعطای تسهیلات اندک آنها را در مسیر تولید و خدمات‌رسانی به کشور تشویق می‌کنیم و حمل و نقل کشور را سرپا نگه می‌داریم.
وی ادامه داد: 6 میلیون تومان حتی قیمت یک جفت لاستیک ماشین سنگین نمی‌شود اما بضاعت دولت ناچیز است و توان اعطای تسهیلات بالا را ندارد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم تصریح کرد: حمایت از رانندگان بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مردم را در پی دارد و نیاز است دولت و بانک مرکزی به ارائه سریع‌تر تسهیلات به رانندگان در دوران کرونا توجه ویژه داشته باشند و در مسیر آنها سنگ‌اندازی نکنند.

بانک‌ها در مسیر پرداخت وام کرونایی سنگ اندازی نکنند



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-06-05 09:13
نمیدونم بانکها چه هیزم تری به بعضیها فروخته اند در ایام کرونا تمام ادارات دولتی تعطیل بودند بجز بانکها حداقل پنجاه نفر از پرسنل بانکها بر اثر کرونا فوت شدن اما دریغ از یک ذره اظهار دلتنگی و دلسوزی از طرف یقیه بماند که شهید شناخته شدن پیشکش ..........
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا