یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون اسکانیا حامل پارچه قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: ماموران کلانتری 19 شهرستان "خرم آباد" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از انتقال محموله کالای قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران بلافاصله پس از کسب اطلاعات لازم در محور مواصلاتی خرم آباد از سمت جنوب مستقر شدند و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون اسکانیا که به سمت پایتخت در حرکت بود را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 2 هزار و 345 طاقه پارچه قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و 2 نفر را دستگیر کردند.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 8 میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
 
50 کیلوگرم تریاک در دورود کشف شد
فرمانده انتظامی دورود از دستگیری 2 سوداگر مرگ و كشف 50 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "جمشيد سياه منصور "بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و در پي كسب خبري مبني بر اینکه 2 نفر قصد انتقال یک محموله مواد مخدر با 2 دستگاه سواري از استان‌های جنوبي كشور به این شهرستان را دارند، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر دورود با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان و هماهنگي قضائي وارد عمل شدند.
وي افزود: مأموران پس از شناسایی و اجراي تور ایست و بازرسي خودروهاي موردنظر را طي عملياتی متوقف و در بازرسي از آن‌ها مقدار 50 كيلوگرم ترياك كه به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازي شده بود كشف و در رابطه 2 نفر دستگير شد.

توقیف پارچه قاچاق در لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا