یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: ضرورت دارد وزارت خانه راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر به موضوع ضعف مدیریت در حوزه راهداری استان ورود کرده و یک مدیر قوی، با اراده، پیگیر و عملیاتی برای حوزه راهداری انتخاب کند.
عباس گودرزی شامگاه پنجشنبه 23 مردادماه در گفتگوی اختصاصی با یافته، با اشاره به این‌که یکی از حوزه‌های مهم خدمات‌رسانی به مردم بحث حوزه راه و تسهیل در تردد مردم است، گفت: در این حوزه مدیر باید فردی باکفایت و شجاع و پیگیر و متعهد باشد.
وی با اشاره به این‌که متأسفانه استان لرستان یکی از استان‌هایی است که به خاطر بی‌مسئولیتی برخی مدیران همواره مردمش بیشترین ضرر را متوجه شده‌اند، افزود: این در حالی است که یکی از وفادارترین مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین مردم لرستان هستند.
گودرزی در ادامه با اشاره به این که حوزه راهداری یکی از حوزه‌های مهم در وزارت راه و شهرسازی است، افزود: به نظر می‌رسد مدیریت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان صلاحیت لازم را برای این تصدی در این مسئولیت ندارد و ضرورت دارد وزارت خانه مربوطه هر چه سریع‌تر به این موضوع ورود کرد و این مطالبه را اجابت کند و یک مدیر قوی، بااراده، پیگیر و عملیاتی برای حوزه راهداری انتخاب کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان همچنین گفت: متأسفانه در این حوزه و در وضعیت فعلی، وقتی قرار است کاری انجام شود، باید هزار بار پیگیری کرد.
گودرزی افزود: فردی که هنوز اولویت‌ها و مسائل اصلی را نمی‌تواند تشخیص دهد، فردی که ضرورت‌ها را متوجه نمی‌شود؛ فردی که کار را آن‌قدر طولانی می‌کند تا ارزش کار و اثری بخشی و رضایت بخشی آن بین مردم از بین می‌رود، فردی که توان لازم برای مدیریت را ندارد، شایسته خدمت در لرستان نیست، لذا وزارت خانه مربوطه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند.
وی در پایان تأکید کرد: قطعاً این موضوع را در صحن مجلس مطرح و پیگیری نموده و به مصلحت وزارتخانه راه و شهرسازی است تا هر چه سریع‌تر یک مدیر که از ویژگی‌های مدیریت آگاه بوده و شرایط لازم را داشته باشد معرفی کند و بنده نیز قطعاً از کلیه ظرفیت‌ها برای رسیدن به مطالبات در این حوزه کوتاه نخواهم آمد و پیگیری خواهم کرد.

مردم تا کی باید تاوان بی‌توجهی به مشکلات را بدهند



دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم میثمی 1399-05-23 22:39
خدا خیرت بده آقای گودرزی، واقعا در حوزه راهداری حق بروجرد رو‌ خوردن، مگه شما به داد ما بزسید، واقعا این اداره مل نیاز به تغییر داره
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1399-05-23 22:42
با اینکه شاخص اول فلاکت و بیکاری رو داریم عجیب این است انتقادی کسی به استانداری ندارد .
نقل قول کردن
#3 امین 1399-05-24 01:00
نمیدونم چرا مدیران استان میترسن مطالبه گری کنن از ووزارتخونهای مربوطشون.جای سوال داره چرا فقط مدیران این استان باید حواسشون به وضع موجود مملکت باشه و همیشه بودجه واسه ما کم میاد.واقعا مدیر میخواد اونم مدیر قوی
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1399-05-24 08:00
بله حق با شماست اما مشکل در سطح وزرا است .نه وزیر راه و شهر سازی ونه وزیر نیرو هیچگونه کمکی قابل توجهی به استان محروم لرستان نکردند.بجز ان استاندار لرستان فردی قوی نیست که از پس مشکلات براید.
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1399-05-24 09:43
انتقادی بجا و دیر هنگام، متاسفانه فرصت های بیشماری در حوزه نگهداری و ارتقاء ایمنی از دست دادیم، در بحث سیل بدلیل ضعف مدیریت راهداری متاسفانه استانهای دیگر بیشتر از ما از امکانات و اعتبارات وزارت خان استفاده کردند،، گماردن مدیران ضعیف در پستهای کلیدی هم مزید بر علت شده و آمار سازی و تبلیغات در صدر و عملکرد و پیگیری درقعر قرار گرفت، اما در نهایت مردم متضرران واقعی این بی کفایتی بوذند که در کف جاده ها پر پر شدند و صدای هیچ مطالبه گری به هیچ جا نرسید
نقل قول کردن
#6 حامد 1399-05-24 09:56
درود خدا بر حاج عباس
که پیگیر مشکلات مردم مظلوم لرستان هستند واقعا نیروی انقلابی و خدا ترس به این آقا میگن
که به فکر مردم هست
نقل قول کردن
#7 سینا 1399-05-24 11:10
استاندار مسئول همه چیز است.
نقل قول کردن
#8 موگویی 1399-05-25 10:26
145 روستای بخش ذلقی الیگودرز فاقد حتی جاده روستایی هستند مسئولان راهداری کاری انجام دهند برای مردم محروم منطقه
نقل قول کردن
#9 علی 1399-05-26 02:25
چرا مجلس ودر راس آن آقای قالیباف زییس جمهور را استیضاح نمی کند البته منظورم تک تک نمایندگان مجلس هم می باشد؟

؟آیا شخص قالیباف و ذیگر نمایندگان نماینده مردم و منتخب مردم هستند یا نماینده دولت؟؟
؟چرا می گویند صلاح نیست دولت استیضاح بشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا