یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمان‌بندی عمل کنند.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان که با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مدیریت نعمتی است برای خدمت به مردم و مدیران در نظر داشته باشند که در این فرصت کوتاه، به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند.
وی در ادامه بر جذب اعتبارات باقی‌مانده از سال ۹۸ تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمان‌بندی عمل کنند.
استاندار لرستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آن‌ها کاسته و در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد.
خادمی لزوم تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌ها را خواستار شد و گفت: در بحث اوراق، به غیر از موضوعات مرتبط با سیل، سایر موارد در زمینه طرح‌های استان تعیین تکلیف شده است.
وی با اشاره به طرح ابلاغی دولت در رابطه با فروش بخشی از اموال مازاد برای تأمین کسری بودجه دوایر دولتی، بیان داشت: درآمد حاصل از اجرای این طرح، به خود دستگاه اجرایی تعلق خواهد گرفت و در صورت لزوم استانداری به موضوع ورود می‌کند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مکلف به تقسیم‌بندی دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی کردن طرح مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشند.

لزوم جذب اعتبارات باقی‌مانده سال ۹۸ لرستان


دیدگاه‌ها  

#1 جهادنصرلرستان 1399-05-23 19:52
اقای استاندار فکری ،چاره ایی بحال نیروهای ،،جهادنصر لرستان،، بکن .
جهادنصر بزرگترین پیمانکاری لرستان بود یه زمانی، الان نیروهاش پول خرید نون واسه امرار معاش روزانه خانوادهاشون هم ندارن.
چرا بداد ما کسی نمیرسه
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1399-05-25 08:57
آقای استاندار اگر بودجه جذب نشده از سال 98 دارید .صرف ساماندهی ورودی های خرم آباد کنید که وضعیت اسفناکی دارد .یکبار برای همیشه این مساله را حل کنید.
نقل قول کردن
#3 دیناروند 1399-05-25 10:27
چرا کارخانه سیمان خرم‌آباد بعد از بیست سال یکدفعه ناتمام لغو و برچیده شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا