یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه شورای اداری استان لرستان امروز پنج‌شنبه، ۲۳ مردادماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، آقای دکتر اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سید موسی خادمی استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: می‌طلبد که بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه‌گذاری خود مانند کوثر در لرستان و حوزه اشتغال این استان سرمایه‌گذاری کند.
وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی و تولیدی لرستان عنوان کرد: متأسفانه جدیت لازم از سوی وزارت صنعت و همچنین هیئت‌مدیره این واحدها برای تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل وجود ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری فرزندان شهدا در لرستان بیان داشت: آمارها در این رابطه قابل‌قبول نیست.
حجت‌الاسلام شاهرخی بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان در مرکز تأکید کرد و گفت: همچنین می‌طلبد که سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه آب لرستان تصریح کرد: متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ها لرستان در حوزه سدسازی و برداشت آب توفیق لازم را نداشته است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیگیری برای سرمایه گذاری نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان گفت: ضرورت دارد که کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان تشکیل شود.
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به وجود فضای همدلی و وحدت در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و جوانان انقلابی یک صدای واحد و صدای وحدت در استان بلند است و امیدواریم با حمایت مسئولان زمینه حل مشکلات لرستان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

جدیت لازم برای تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل وجود ندارد




دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1399-05-23 16:33
دکتر شاهرخی چرا کارخانه سیمان خرم‌آباد را بعد از 20 سال بجای تکمیل، توسط استاندار کلاً برچیده شد؟
نقل قول کردن
#2 بهزاد 1399-05-29 16:59
چند نفر که توی این استان واقعا دلسوز و کار درست هستن یکی حاج آقا شاهرخی و دیگری جناب حاج سعید رازانی واقعا دلهره مردمو زیاد دارن اگر تعداد اینگونه افراد توی استان به ده نفر میرسید واقعا خیلی اوضاع بهتر می شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا