یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه لایو (زنده) پرسش و پاسخ استاندار لرستان در بستر فضای مجازی با طرح سوالاتی از خبرنگاران انجام پذیرفت.
به گزارش یافته، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با توجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و مصوبات ‌ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به اینکه امکان برگزاری نشست خبری به صورت حضوری امکان‌پذیر نیست، جلسه پرسش و پاسخ دکتر خادمی استاندار لرستان از طریق صفحه رسمی روابط عمومی استانداری لرستان به‌صورت لایو (زنده)، در فضای مجازی منتشر شد.
در این برنامه استاندار لرستان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و همچنین روز خبرنگار در مورد سؤالات مطرح‌شده پاسخ داد.
 استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت کارخانه سیمان لرستان گفت: این پروژه بیش از ۲۰ سال است که شروع شده است و به دلیل مشکلاتی متوقف‌شده که عمده اختلافات آن مربوط به مشکلات بین سهامداران و بانک عامل و مسائل حقوقی است.
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات ارزی و ریالی تبدیل به تجهیزات و ساخت‌وساز شده، ابراز امیدواری کرد: با حل مشکلات حقوقی توسط قوه قضائیه و مسائل مربوط به محیط‌زیست این پروژه عملی شود.
خادمی در پاسخ به سؤالی در زمینه پرداخت مطالبات خبرنگاران از دستگاه‌های اجرایی گفت: پرداخت مطالبات خبرنگاران نیازی به دستور ندارد و دستگاه‌های اجرایی باید مطالبات خبرنگاران و نشریات را پرداخت کنند. وی تصریح کرد اگر دستگاهی نسبت به این موضوع امتناع کرد از طریق روابط عمومی استانداری لرستان پیگیری نمایند.
خادمی در خصوص آخرین تصمیمات برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک گفت: بحث آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، دستور مراجع قانونی و ذیصلاح را دارد و طبق آخرین هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت دفاع، مجموعه سپاه و گردشگری مبلغ ۶۸ میلیارد تومان در اختیار این مجموعه قرار داده شده تا نسبت به خرید زمین و ساخت آن اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت پادگان در فضائی خارج از شهر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد انجام شده، گفت: با توجه به اینکه بخشی از این مبلغ به صورت اوراق مشارکت تهیه‌شده و تاریخ نقد شدن آن مهرماه ۹۹ می‌باشد، پس از معرفی پیمانکار و شخص ثالث مابقی مبلغ به حساب سپاه کشور واریز خواهد شد تا بتوانند کار را ادامه دهند و در این زمینه با توجه به افزایش قیمت‌ها کمک می‌کنیم تا ساختمان جدید را تکمیل کنند.
استاندار لرستان در خصوص سؤالی در مورد عدم جذب اعتبارات سیل ۹۸ گفت: تمام منابع مربوط به سیل، جذب شده است و در زمینه اعتبارات مربوط به زیرساخت‌ها، کمبود منابع داریم.
 دکتر خادمی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات مربوط به کمک‌های بلاعوض که لزوماً باید در سامانه ثبت‌نام می‌شد، گفت: پس از پرداخت کامل به متقاضیان واجدالشرایط، به‌عنوان یک پول جاری که در حال برگشت بود با مجوز دکتر نوبخت به اعتبارات عمرانی تبدیل‌شده و در حوزه عمران شهری قرار گرفت.
 
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: آنچه دولت به‌عنوان اعتبارات سیل مصوب کرده، به استان پرداخت‌شده است. وی افزود: بین آنچه ما نیاز داریم و آنچه که دولت به ما داده است فاصله وجود دارد و به این منظور در جلسه ویدئو کنفرانس ریاست محترم جمهور بخشی از مشکلات مطرح شد و دکتر روحانی قول مساعد داده‌اند و قرار شد پس از ارائه گزارش بخشی از اعتبارات مربوط به خسارت‌های زیرساختی استان تأمین شود.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-05-19 19:05
این خبرنگار یادش رفته در خصوص تعطیل شدن راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک از استاندار سوال کند.حالا ما می پرسیم اقای استاندار چرا هیچ قدمی بر نمی داری؟
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-05-19 21:54
لایو خودش که هیچ، متن شما را هم نخواندم،
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-05-20 02:26
به نقل از اکبر-ظ:
این خبرنگار یادش رفته در خصوص تعطیل شدن راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک از استاندار سوال کند.حالا ما می پرسیم اقای استاندار چرا هیچ قدمی بر نمی داری؟

اگر دردم یکی بودی چه بودی .خیلی سئوالها پرسیده نشد.فقط همین مشخصه که لرستان داره درجا میزنه .
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-05-20 08:13
جان هر کسی که دوستش داری لطفا فقط برو
نقل قول کردن
#5 اتابکان 1399-05-20 10:16
آقای خادمی دیگر از آمارفلاکت ۹۹ چیز بیشتری برای لرستان می خواهی انجام دهی.ما با کمال احترام می گوییم در استان دیگر خدمت کن.(لرستان چه گناهی کرده)
نقل قول کردن
#6 بازگیر 1399-05-22 00:08
مهمترین طرح عمرانی لرستان همان راه آهن بود که تعطیلش کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا