یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: امسال 60 سایت تلفن همراه در استان راه‌اندازی می‌شود.
سید محمدقاسمی در گفتگو با یافته، با اعلام این خبر گفت: جهت پوشش بالای 90% تلفن همراه در سطح استان نیاز به حداقل 850 سایت تلفن همراه (BTS) می‌باشد، در حالی که هم‌اکنون 550 سایت در استان نصب و راه‌اندازی گردیده است؛ بنابراین، احداث حداقل 300 سایت تلفن همراه اجتناب‌ناپذیر است.
وی افزود: این کاستی دقیقاً موجب ناپایداری ارتباطات تلفن همراه در بعضی نقاط استان شده است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین از عدم همکاری اهالی بعضی از مناطق شهری از جمله منطقه قاضی آباد شهر خرم‌آباد و منطقه اسلام‌آباد بروجرد در خصوص احداث شدن سایت‌های جدید نارضایتی به وجود آمده است، از طرفی مردم خواهان استفاده از پوشش مطلوب تلفن همراه هستند و از طرف دیگر در توسعه و احداث سایت‌های تلفن همراه ممانعت به عمل می‌آورند.
وی ادامه داد: به‌منظور جبران کاستی‌ها و احیاء فرصت‌های ازدست‌رفته گذشته در سال جاری 60 سایت توسعه تلفن همراه (BTS) در استان اجرا و راه‌اندازی خواهد شد.
مدير مخابرات منطقه لرستان بیان داشت: به مناسبت هفته دولت، تعداد 8 سایت تلفن همراه در راستاي توسعه ارتباطات تلفن همراه اول در استان لرستان به بهره‌برداري مي‌رسد.
قاسمی همچنین اظهار داشت: اين پروژه‌ها در سطح استان از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و اعتبارات شرکت ارتباطات سیار بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد ریال راه‌اندازی خواهد شد.
وي افزود: اين سایت‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، کوهدشت و الیگودرز نصب و راه‌اندازی می‌گردد.
مدير مخابرات لرستان در پايان خاطرنشان کرد: پروژه‌هاي فوق در راستاي تأمین سرويس‌هاي ارتباطي مناسب و مطمئن براي متقاضيان، گسترش پوشش ارتباطات تلفن همراه و کاهش قطعی‌ها در سطح استان به بهره‌برداري مي‌رسد.

نیاز به 300 سایت تلفن همراه در لرستان






دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-05-14 01:01
با سلام آقای قاسمی بعضی سایت های bts همراه اول خرم آباد به نظر میاد که به تجهیزات4G مجهز نشدن! در حالیکه پیک مصرف بالاست، آقای قاسمی عزیز همون طور که مستحضرید مشترکین رایتل در قالب طرح ran sharing از دکل های همراه اول استفاده می کنن که نیازمند افزایش پهنای باند و ظرفیت هست، به عنوان مثال سایت bts همراه اول واقع در پارک ساحلی که بعد از پل حاجی هست به گمانم بروز نشده چون سرعت در این منطقه که شامل باغ دختران هست به طور محسوسی پایین اومده! از 28تیر ماه سرعت 4G وحشتناک در این منطقه افت کرده و با اپلیکیشن speed test سرعت به یک مگابیت بر ثانیه هم نمی‌رسه!!! خواهشمندم رسیدگی کنید
نقل قول کردن
#2 موگویی 1399-05-16 20:05
الیگودرز لُرستان اصلا آنتن موبایل ندارد خصوصا بخش ذلقی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا