یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخی فعالین رسانه‌ای در لرستان دیدگاه‌های خود را به جمله «لر برادر کشی نمی‌کند» غلامرضا تاجگردون مطرح کردند.
بدنبال رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان و شفاف سازی مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی، واکنش هایی در فضای مجازی شروع شد که دامنه آغاز آن از مطرح کردن جمله «لر بردار کشی نمی‌کند» توسط خود تاجگردون بود.
بعد از این بلافاصله شاهد انتشار اظهار نظرهایی در این زمینه بودیم و بسیاری در این زمینه دیدگاه های خود را ارائه و منتشر کردند و حاشیه‌هایی نیز به وجود آمد که سرآغاز کش‌مکش های مجازی نیز شد.
پایگاه خبری امید لرستان نیز در اقدامی با بسیاری از فعالین رسانه‌ای در لرستان گفت‌و‌گو کرد که در زیر صرفاً به انتشار سخنان افرادی که علاقه‌مند بودند نقطه نظرات شان منتشر شود پرداختیم.
 
 «شهرام شرفی» نویسنده و کنشگر سیاسی:
-مناسبات مجلس نباید با نگاه قومیتی پیوند بخورد و معتقدم در مسئله تاجگردون و رد اعتبار نامه وی و اقدام نماینده خرم آباد و چگنی «برادر کشی» صورت نگرفت.
– معتقدم عدم تایید اعتبارنامه تاجگردون بر اساس مناسبات سیاسی و رقابتی شکل گرفت و رأی ندادن یک نماینده لر به او برادر کشی اطلاق نمی‌شود.
-باید با مطالب احساسی که مطرح شد برخورد شود و انتظار می‌رود سطح تحلیل افکار عمومی باید به سمت عقلانی بودن حرکت کند.
-ویسکرمی یک نماینده شفاف است که اهل پنهان کاری نیست و عقیده مشخصی دارد و باید این را هم مد نظر قرار دهیم که مناسبات مجلس دهم با یازدهم فرق زیادی دارند.
-بهتر این بود نماینده خرم‌آباد، به نظر شورای نگهبان، مراجع چهار گانه استعلام، کمیسیون تحقیق احترام می‌گذاشت و به تاجگردون رای مثبت می‌داد.
 
«محمد فیضی» روزنامه نگار و نویسنده:
– منطقی این است که در بر اساس عقل و اندیشه تصمیم گیری شود و حتماً بر اساس همین موارد آقای تاجگردون اعتبارنامه نگرفتند.
-قومیت و طایفه گرایی «متعصبانه» در لرستان جایی ندارد، که اگر داشت برای امثال کروبی اتفاقی صورت می‌گرفت.
-نگاه احساسی نباید در مجلس اتفاق بیافتد چرا که در آنجا باید از روی آگاهی تصمیمات اتخاذ شوند.
– مملکتی آباد می‌شود که از روی شایستگی انتصابات در آن صورت بگیرند نه این که با رانت و نفوذ چهره‌ای مثل تاجگردون افراد استاندار و یا مسئول باشند.
– در بحث تاجگردون برادر کشی صورت نگرفت، بلکه تاجگردون قربانی اتخاذ تصمیات نابجا، دخالت‌ها و فسادها خخودش شد که نمایندگان مجلس مطرح کردند.
 
 
«عبدالرضا قاسمی» نویسنده و مدیر مسئول پایگاه خبری یافته:
-به کار بردن ادبیاتی چون “برادرکشی” از طرف کسانی که عزل شده‌اند، علاوه بر این که بیشتر به‌قصد یارکشی از مردم و سوء استفاده از احساسات جوانان است، منافع ملی را هم به خطر انداخته و باعث انشقاق بیشتر می‌شود.
-این که فلان قوم کشور در تلاش برای توسعه مناطق تحت سکونت خود هستند نباید بهانه‌ای باشد برای برخی نمایندگان دیگر اقوام که همان رویه را دنبال کنند.
-نمایندگان باید به فکر منافع ملی و مملکت باشند و اگر دنبال کاهش فاصله طبقاتی در میان مناطق ضعیف هستند، بهتر است به جای تشکیل فراکسیون‌های قومی به دنبال راهکارها و زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار خصوصی و توسعه اشتغال در مناطق خود باشند.
– عده‌ای برای رسیدن به منافع شخصی خود و با پیش کشیدن مسایل احساسی و قومی در صدد جلب نظر مردم و همراه کردن آن‌ها با تفکرات مسموم خود هستند.
-این که به بهانه نگاه قومی موجبات ورود اشخاص ضعیف را به بدنه مدیریتی کشور فراهم کنیم، امتیازی برای هیچ قومی نیست و خود خیانتی نابخشودنی است که منافع ملی را به خطر می‌اندازد.
– اگر کسی با همین نگاه قومی در صدد رسیدن به اهداف شخصی خود و یا نزدیکان خود باشد باید به شدت با آن برخورد کرد حتی اگر از یک طایفه و قوم باشیم.
 
«سعید سرشار» روزنامه نگار و سرپرست خبرگزاری فارس در لرستان:
-عنوان کردن بحث «لر بردار کشی نمی‌کند» از سوی غلامرضا تاجگردون، یک عوام فریبی و فرار از واقعیت بود.
-هرکس مشکلی دارد باید برگردد و مسئله خود را درست کند چرا که در مجلس باید به دنبال تصمیمات عقلانی بود نه مسائل پیش پا افتاده و احساسی.
-افرادی دنبال بحث‌های قومیتی هستند و دوست دارند یک لر تبار ریاست کمیسیون برنامه و بودجه باشند چرا به انتخاب آقای حاجی بابایی نماینده همدان که خود نیز یک لرتبار و نماینده استان همسایه ما است واکنش مثبتی نشان ندادند؟
-مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای و بازی با افکار عمومی از سوی این افراد یک بازی سیاسی است تا بتوانند به افکار پلید خودشان دست یابند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-04-23 20:53
اصحاب رسانه لرستان هنوز فرق دادخواهی
قومی از تعصبات قومی رو نمیدونن دیگر چه توقعی
از نمایندگان این استان داریم.
در این استان لرستان برخی شهرها خودشون
رو لر نمیدونن وبا توجه به زبان وفرهنگ مشترک
شهرهای غربی استان لرستان با مردمان استان
کرمانشاه وایلام شاهد نزدیکی بیشتر مردم غرب
استان با مردمان استان کرمانشاه وایلام هستیم.
جناب تاج گردون مامردمان این استان لرستان
در این استان غریبیم از ما توقع دست گیری
نداشته باش.!!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-04-23 21:24
چه میراث بدی از خود بجای گذاشتی
نقل قول کردن
#3 محمد 1399-04-23 23:31
با سلام
کاش نظر و دیدگاه یک نفر موافق رو هم میاوردید
آنگاه بهتر نفس موضوع مشخص تر می شد وتضاب آرا و درصدی از دمکراسی در عمل رعایت شده بود و این طور یک طرفه به قضاوت نمی پرداختید واجازه می دادید نگاه موافق آقای تاج گردون هم به ادله و دلایلی برادر کشی که اشاره شده است از نگاه خود می پرداخت و نظر و دلایل خویش را بر بردار کشی که بیشتر یک توصیف است مبنی بر اینکه لرها همیشه و در همه حال نسبت به برادر و هم تبار خود با عنایت و حسن نیت می نگرند وبرخورد می کنند نه اینکه اسیر فضاسازیها و هجمه های سازماندهی شده و هدفمند قرار بگیریم و آب در آسیاب بدخواهان بریزیم
یافته رو پخته تر و عمیق تر می پنداشتم امیدوارم که هر آنچه که فلاح و رستگاری مردم در آن است رقم بخورد
----------------
یافته: با سلام
این مطلب به نقل از ( امید لرستان) منتشر شده و تهیه کننده آن پایگاه خبری امید لرستان بوده است. لذا کسانی که نظرات موافق و مخالف دارند می توااند در قسمت نظرات مطرح تا منتشر شود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1399-04-23 23:36
ویسکرمی و منطقه ای که ایشان بزرگ شده اند هیچوقت اهل پنهان کاری نیستند و آدمهای شفافی هستند
نقل قول کردن
#5 لرزاده 1399-04-23 23:54
ویسکرمی دو ماه هست وارد مجلس شده بر چه اسناد و مدارکی به رد اعتبار تاجگردون رای مثبت داده چرا دیگر نمایندگان به رد اعتبار نامه تاجگردون رای مثبت ندادن پس پشت پرده رای مثبت ویسکرمی اسراری نهفته هست
نقل قول کردن
#6 عباس 1399-04-24 00:10
احسنت میگیم به کسانیکه در راه حق چشم پوشی نمی کنن و همیشه آزادانه فکر میکنن
نقل قول کردن
#7 احسان 1399-04-24 00:34
بهتر بود از همه سلایق و تفکرات مصاحبه می نوشتی نه فقط نظر اصولگرایان یافته محترم
نقل قول کردن
#8 محمدی-گچساران 1399-04-24 07:34
آقای نماینده که تمام تلاشش انتصاب اطرافیان و حیف و میل مردم بود آیا مردم کشی نکرد؟ آیا مظلوم کشی نکرد؟ آیا لر کشی نکرد؟ آقای ویسکرمی نماینده خرم آباد با شفاف سازی و صداقت خود بر غرور لر افزود . بر صداقت و پاکی لر مهر تأیید زد . تا خراب کاری برادر لر دیگر را جبران کند که چند یال نماینده بودو فقط بر ثروت خود و اطرافیان افزود
نقل قول کردن
#9 طاها 1399-04-24 08:09
ای کاش بقیه نمایندگان استان رای خود را شفاف میکردند .بهترین کار را دکتر ویسکرمی انجام دادند.رانت وفساد قوم وقبیله نمی شناسد .مرد عمل میخواهد برای مبارزه
نقل قول کردن
#10 مهاجر 1399-04-24 08:52
رمزبا عرض سلام خدمت عزیزان:
۱- در اسلام برادری تنها در ایمان است. مسائل اقتصادی، سیاسی، نژادی، جغرافیایی، تاریخی و... نمی تواند در مردم روح برادری به وجود بیاورد.
ضمن اینکه برادر شما کسی است که در دفاع از حق شما و در مسیر حق شما را یاری کند نه در دست درازی به بیت المال نمونه اش در اسلام عقیل و الگوی ما در برابر این موارد حضرت وصی(ع) می باشد.
۲- آقای تاجگردون و سایر عزیزانی که هجمه ی برادری راه انداختند چرا ایشون در طی سالیانی که در مسند ریاست کمیسیون برنامه و بودجه بودن برادری نکردند برای برادران لرستانی نه به عنوان برادر بلکه به عنوان قانون گذاری که وضعیت زندگی مردم این دیار را در فقر و بیکاری و... مشاهده می کردند.
۳- در شهری که همه مردم آن می لنگند به آن نفر که راست راه می رود میخندند. اگر شفافیت بود که این بنده خدا گفته همه میدانستیم در این اوضاع پیش آمده چقدر سهیم بودیم و هستیم و در پیشگاه حضرت حق جل و علا باید پاسخگو باشیم و پاسخگوی کسانی که تمام هست و جان و زندگیشان را تقدیم این دیار نمودند.ارادتمند مهاجر
والختام ... الم یعلم به ان الله یری
نقل قول کردن
#11 محمدمهدی 1399-04-24 09:01
باسلام ازیافته انتظارتحلیل منطقی تروقابل دفاع تری داشتم بانظرات آقای شرفی بیشتر موافقم یافته با بقیه رسانه ها فرق داردبااعتبارش بازی نکنیدالبته لرنمک نشناس هم نیست
نقل قول کردن
#12 بهرام 1399-04-24 09:10
ذهن افکار عمومی بیداره، نمیشه افکار عمومی جامعه رو فریب داد مطمئن باشید نظر اکثریت مردم با اصحاب رسانه که میخوان به نماینده شهرشون فرق میکنه ما برای اینکه بتونیم تو مجلس از حق مردم محروم این استان دفاع کنیم نیاز به اتحاد داریم
نقل قول کردن
#13 بهرام 1399-04-24 09:19
بنده یکی از مخاطب های همیشگی پایگاه خبری یافته هستم متاسفانه مدتی هست این خبرگزاری تو درج نظرات مخاطبها گزینشی عمل میکنه و زیاد دوست ندارن انتقادی از نمایندگان درج کنن
نقل قول کردن
#14 کامران 1399-04-24 09:23
سلام. متاسفانه یکی از جبهه های سیاسی تندرو که نیازی به بردن نام آن نیست چرا که همه سیاسیون متوجه منظور بنده هستن به شدت اعمال نفوذ می کند و نتیجه اش هم برخوردهای چکشی می شود اسلام دین مهربانی و توبه است تازه اگر کسی مرتکب گناهی شود بنابرین تصمیمات نمایندگان ملت باید بر مبنای خداترسی باشد نه خوشحال کردن حزب یا گروه خاص باید برای رشد و آرامش جامعه اسلامی باشد نه راضی نمودن حزبی که ایشان را حمایت نموده ترس فقط از خدا ولاغیر
نقل قول کردن
#15 قائدرحمت - دورود 1399-04-24 09:30
سلام و عرض ادب
منظور آقای تاجگردون برادرکشی نماینده مجلس نبود، بلکه منظور ادعای ایشان مبنی بر این که "تمام لرستانی ها مخالف تاج گردون هستند" بود و این که مگر تاجگردون چه هیزم تری به همتباران لرستانی اش فروخته؟ جز این که به خاطر بستر قومی مشترک گاه گاهی کمکی به استان کرده است و امروز دارد چوب همان را می خورد.
در پارلمان های همه جای دنیا همیشه نمایندگان بر اساس زمینه های سیاسی، اجتماعی، قومی، مذهبی و ... کُنش ها و واکنش هایی دارند. این خیلی طبیعی است که وقتی هجمه مخالفان آقای تاجگردون "لر بودن" ایشان و اتهام "لابی لرها" زدن به ایشان را برجسته می کند ایشان توقع داشته باشد سایر نمایندگان لر ملاحظه این بستر اجتماعی-قومی مشترک را داشته باشد و حداقل اعلام نکند "کل لرستانی ها مخالف تاجگردون هستند".
من نمی دانم خبرگزاری امید لرستان چه سمت و سوی سیاسی ای دارد ولی دوره این گزارشهای یک طرفه و بدون صدای مخالف گذشته است. از یافته توقع بیشتری می رود دقت کنید.
نقل قول کردن
#16 حسن 1399-04-24 09:54
سلام. به نظر من دکتر ویسکرمی کار خوبی کردند بهدتعهدات نمایندگی و سوگند نامه پایبند بود.
نقل قول کردن
#17 ps 1399-04-24 10:19
به نقل از قائدرحمت - دورود:
سلام و عرض ادب
منظور آقای تاجگردون برادرکشی نماینده مجلس نبود، بلکه منظور ادعای ایشان مبنی بر این که "تمام لرستانی ها مخالف تاج گردون هستند" بود و این که مگر تاجگردون چه هیزم تری به همتباران لرستانی اش فروخته؟ جز این که به خاطر بستر قومی مشترک گاه گاهی کمکی به استان کرده است و امروز دارد چوب همان را می خورد.
در پارلمان های همه جای دنیا همیشه نمایندگان بر اساس زمینه های سیاسی، اجتماعی، قومی، مذهبی و ... کُنش ها و واکنش هایی دارند. این خیلی طبیعی است که وقتی هجمه مخالفان آقای تاجگردون "لر بودن" ایشان و اتهام "لابی لرها" زدن به ایشان را برجسته می کند ایشان توقع داشته باشد سایر نمایندگان لر ملاحظه این بستر اجتماعی-قومی مشترک را داشته باشد و حداقل اعلام نکند "کل لرستانی ها مخالف تاجگردون هستند".
من نمی دانم خبرگزاری امید لرستان چه سمت و سوی سیاسی ای دارد ولی دوره این گزارشهای یک طرفه و بدون صدای مخالف گذشته است. از یافته توقع بیشتری می رود دقت کنید.

اتفاقا من از یافته برای انتشار این مطلب تشکر میکنم.
نقل قول کردن
#18 فرزاد 1399-04-24 10:29
این اقایانی که لطف کردن و نظریه های قرن و درباره تعصبات قومی مطرح کردن و گفتن مجلس جای قوم گرایی نیست یا خیلی خواب هستن یا خودشان و به خواب زدن

قوم گرایی وقتی هست که کل منابع نفت و گازی گچساران و باشت در تهران و اصفهان خرج میشه و دودش سهم مردم بومی هست و آقا تاجگردومن تنها حق مردم منطقه رو خواست

میزان رای ملت بود ، شورای نگهبان تایید کرد مردم منطقه تایید کردند اما چرا مجلس تایید نکرد ؟؟ چون جناح بازی هست در مجلس و این جناح بازی از قوم گرایی و نژاد پرستی بدتر هست چرا این نظریه پردازان قرن به این چند مسئله اشاره نمیکنند؟؟؟؟
نقل قول کردن
#19 لررک 1399-04-24 10:58
ایا فقط تاجگردون لر هست ونماینده بعدی که از گچساران به مجلس راه می یابد واعتبارنامه آن توسط نمایندگان مجلس وازجمله آقای ویسکرمی تایید خواهد شد لر نیست؟بنظرم این حرف اقای تاجگردون موج سواری جهت انحراف افکار عمومی میباشد.آیا به صرف اینکه آقای تاجگردون لربوده میبایست آقای ویسکرمی رای مثبت میدادن؟این افکار عصر جاهلیت میباشد که خداوند دررد آن آیه شریفه ان اکرمکم عندالله اتقیکم رانازل فرمودند.
نقل قول کردن
#20 لرستان 1399-04-24 13:53
من خرم آبادی هستم از اقای تاجگردون نماینده لرتبار باشت و گچساران عذر خواهی میکنم..
.تعصب و باهم بودن ینی پیروزی در هر زمینه ای...من از تاجگردون حمایت میکنم..

هه ایسه نیایتو بوئیت ینه خورموویی نیسا هو دیه ها وتو موئم خورموویی هیسم خوشن خورمویی جا زیه...فقط تاجگردون کاش خرم اباد هم ی تاجگردون داشت
نقل قول کردن
#21 لرستان 1399-04-24 14:00
به نقل از قائدرحمت - دورود:
سلام و عرض ادب
منظور آقای تاجگردون برادرکشی نماینده مجلس نبود، بلکه منظور ادعای ایشان مبنی بر این که "تمام لرستانی ها مخالف تاج گردون هستند" بود و این که مگر تاجگردون چه هیزم تری به همتباران لرستانی اش فروخته؟ جز این که به خاطر بستر قومی مشترک گاه گاهی کمکی به استان کرده است و امروز دارد چوب همان را می خورد.
در پارلمان های همه جای دنیا همیشه نمایندگان بر اساس زمینه های سیاسی، اجتماعی، قومی، مذهبی و ... کُنش ها و واکنش هایی دارند. این خیلی طبیعی است که وقتی هجمه مخالفان آقای تاجگردون "لر بودن" ایشان و اتهام "لابی لرها" زدن به ایشان را برجسته می کند ایشان توقع داشته باشد سایر نمایندگان لر ملاحظه این بستر اجتماعی-قومی مشترک را داشته باشد و حداقل اعلام نکند "کل لرستانی ها مخالف تاجگردون هستند".
من نمی دانم خبرگزاری امید لرستان چه سمت و سوی سیاسی ای دارد ولی دوره این گزارشهای یک طرفه و بدون صدای مخالف گذشته است. از یافته توقع بیشتری می رود دقت کنید.

درود بر شما
نقل قول کردن
#22 رضا-س 1399-04-24 14:15
----------------
یافته: با سلام
این مطلب به نقل از ( امید لرستان) منتشر شده و تهیه کننده آن پایگاه خبری امید لرستان بوده است. لذا کسانی که نظرات موافق و مخالف دارند می توااند در قسمت نظرات مطرح تا منتشر شود
بله امید لرستان خبر را درج کرده ولی آقای قاسمی هم به عنوان منتقد تاجگردون اظهار نظر کرده،آقای ویسکرمی که 2 ماهه نماینده شده سیاسی رای داده چه شناختی از ایشان داشته است؟
نقل قول کردن
#23 زیدی نژاد 1399-04-24 15:17
سلام بر یافته شفاف
هع ای لر لر بازی سرمونه هرده
لر سلحشور
لر قهرمان
جدیدا هم لر برادر نکش
نقل قول کردن
#24 رضا پاپی 1399-04-24 18:03
دکتر ویسکرمی از روز اول هم اعلام کرد آدم رُک و صادقی هست. بنظرم دکتر ویسکرمی ناراحتی اش بخاطر عملکرد ضعیف استاندار خادمی است و به همین دلیل به تاجگردون رای منفی داد اما برخی در مجلس هم برای برکناری تاجگردون دلایل متقنی نداشتند ادعاهایی مطرح شد اما به اثبات نرسید.
نقل قول کردن
#25 چگنی 1399-04-24 18:05
نمایندگان خرم‌آباد پیگیر طرحها و پروژه‌های بر زمین مانده باشند الان هتل پارک صخره‌ای از سال 76 تاکنون نیمه تمام رها شده یا بیمارستان مهرگان یا ساختمان استانداری یا کتابخانه مرکزی یا ساختمان ونک پارک کیو یا کارخانه سیمان که دو دهه است تکمیل نشده! خواهش میکنم بفکر جوانان تحصیلکرده بیکار خرم‌آباد باشید
نقل قول کردن
#26 احمد دریکوند 1399-04-24 18:07
ورودی ترمینال خرم‌آباد روشنایی و پیاده رو ندارد و بسیار کم عرض است لطفا شهرداری رسیدگی کند سایت یافته لطفاً از مشکلات ترمینال خرم‌آباد هم بنویسید بخدا اتوبوسها با بدبختی تردد میکند چون جاده اش استاندارد نیست
نقل قول کردن
#27 همشهری 1399-04-24 18:36
آقای ویسکرمی نباید میگفت که مردم خرم اباد یا لرستان از من میخواهند که به اعتبارنامه آقای تاجگردون رای منفی بدهم. با چه استدلالی این حرف رو میزنه
نقل قول کردن
#28 ایران لور 1399-04-25 09:05
متاسفانه به دلیل بدبختیهای پشت سرهم بیکاری و تورم واقتصادلرستان خیلی از مردم این استان به استانهای همجوارخود پناهنده فکری واجتماعی شده اندوبه همین دلیل انتظارتاجگردون از لرستان بی جا بود.#ولی کار ویسکرمی ۱۰۰%اشتباه بود.
نقل قول کردن
#29 البرز 1399-04-25 21:28
با شناختی که از آقای ویسکرمی پبدا کرده ام ایشان فردی بسیار ساده هست که فریب گروهی از مجلسیان پرقدرت را خورده.
در واقع موضوع تاجگردون تضاد منافع در سطحی بسیار بالاست که نیاز به لشگر پیاده داشتند
آقای ویسکرمی ما هم جزء همان لشگر پیاده است.
شک نکنید.
نقل قول کردن
#30 گراوند 1399-04-26 09:22
آقای ویسکرمی از طرف تمام لرستان و خرم اباد حرف زدو دلیل جمله لر برادر کشی نمیکند هم این بود و دوم اینکه اقای ویسکرمی هدفش رانت بازی و یا احتمالا فساد تاجگردون نبوده و فقط و فقط به خاطر جناحش رای منفی داد
در حالیکه آنها برش سیاسی لازم رو دارند اما ایشان مثل یک طفل نوپاست در مجلس و سیاست اگر اقای تاجگردون میبود و نمایندگان مناطق لر نشین با هم اتحاو میکردن مثل ترکها یا مثل شهرهای مرکزی ایران اتفاقات بهتری رقم‌میخورد و آب الیگودرز به قم و آب بختیاری به اصفهان و یزد نمیرفت پس لر برادر کشی کردو اونم یک برادری که قدرتمند شده بود و از قدرتش مجلسیان و جناح مخالف هراس داشتند
نقل قول کردن
#31 پدرام 1399-04-28 09:19
چرا کمیسیون لرزبانان در ایران وجود ندارد؟
نقل قول کردن
#32 چم لو 1399-04-28 09:22
خیلی وقت است که لرها با هم متحد نیستند.این در رفتار همه مردم لرستان و شهرهای لرنشین دیگر می توان دید.متاسفانه ........ دلیلش چیه؟
نقل قول کردن
#33 مرادی 1399-05-10 13:45
درود بر مردم لر خصوصاباشرافت لرستان من خودم از سال 72به مدت دوسال لرستان بودم بسیار متاسفم همان زمان هم مردم استان با هم مشکل داشتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا