یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه به خواب رفتن برخی از واحدهای تولیدی دراستان لرستان با برنامه‌ریزی کارآمد متوقف شود، گفت: واحدهای تولیدی لرستان قربانی سوء مدیریت هستند.
 به گزارش یافته، مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت واحدهای تولیدی استان لرستان، گفت: برخی از واحدهای تولیدی فاقد سرمایه در گردش هستند به نوعی نقدینگی ندارند و این امر موجب می‌شود واحدهای تولیدی در استان لرستان به نحو مطلوب حرکت نکنند.
 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بروکراسی اخذ مجوز در واحدهای تولیدی مانع حضور ماندگار سرمایه‌گذار در چرخه اقتصاد تولید است تصریح کرد: نه تنها نباید سرمایه‌گذار برای اخذ مجوز در حوزه تولید دچار مشکل شود بلکه می بایست حمایت و تشویق شود تا بتواند چرخه تولید داخلی را به حرکت درآورد.
 وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی استان لرستان الزامی است که تسهیلات و وام‌های کم‌بهره در اختیار تولید کننده قرار بگیرد تا تولید کننده بتواند مسیر تولید را با ایجاد فرصت‌های اشتغال هدفمند به حرکت درآورد.
 ویسکرمی افزود: ما در بیکاری، تورم و گرانی جز استان های رتبه دار کشور هستیم که این امر با عنایت به ظرفیت‌های اقتصادی در استان لرستان بسیار تامل برانگیز است و این در حالی است که با سرمایه‌گذاری در حوزه تولید می توان به سادگی فرصت‌های اشتغال برای بسیاری از افراد جویای کار ایجاد کرد.
 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به خواب فرورفتن برخی از واحدهای تولیدی در استان لرستان با برنامه‌ریزی کارآمد متوقف شود یادآورشد: واحدهای تولیدی لرستان قربانی سوء مدیریت هستند.


دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1399-04-23 18:35
سلام لطفا یک پیگیری هم از قوه قضایه داشته باشید برای رفع مشکلات سبمان خرم اباد الان که به طور جد پیگیر هستند،با تشکر از یافته
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-04-23 20:05
کارخانه‌های ساخته شده قبل از انقلاب چی شدند؟ واگذاری آنها و حراج وسایل شان دست کی بود؟ چرا کارخانه‌ ای بعد از انقلاب در اینجا ساخته نشده؟ لطفا به عنوان نماینده شهرم اینها را پیگیری کنید.
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-04-23 23:55
نمایندگان بروجرد با همکاری استانداری توتستن ماشین سازی بروجرد دوباره فعال کنند و پل مهم بروجرد رو تکمیل کنن .و طرح کمربندی جدید کمربندی بروجرد مورد بررسی هست .نمایندگان خوب خرم آباد میتونن با حس مطالبه گری از استانداری میتونن با همکاری استانداری کارخانجات تعطیل شده استان رو دوباره فعال کنند و طرح کمربندی تجره تا رباط نمکی رو اجرا کنن .پلهای که قرار بود در شهر ساخته بشه ولی نشد.همگی رو دوباره راه اندازی کنن.باید کار کرد نه اینکه فقط ناله کرد .
نقل قول کردن
#4 رضا 1399-04-23 23:57
همه این را میدانن آقای برادر فکری نو بکنید
نقل قول کردن
#5 رامین 1399-04-24 00:34
جناب نماینده شعارهایی رو که دادید چی شد چرا با گرانی مقابله نکنید چه بداد مردم مظلوم خرم نمی رسیدچرا معابر و خیابان هارو ضدعفونی نکنید پس کجا هستید
نقل قول کردن
#6 نامداری 1399-04-24 01:04
باسلام وخسته نباشید اقای ویسکرمی لطف کنید در مجلس مطرح کنید در این صعود سکه جوانان بیکار محکوم به مهریه چکار کنند
نقل قول کردن
#7 رضا-س 1399-04-24 14:17
شما به عنوان نماینده وام کم بهره برای واحد های تولیدی بگیر.مگر درد را شناسایی نکردی؟
نقل قول کردن
#8 احمد دریکوند 1399-04-24 18:08
در کشت صنعت خرم‌آباد اکثر کارگرها هم غیربومی هستند و سهم جوانان خرم‌آباد بیکاری است لطفا هرجا آزمون استخدامی برگزار کنید
نقل قول کردن
#9 فرزاد 1399-04-25 09:17
آقای دکتر ویسکرمی
پروژه راه آهن دورود-خرم آباد رو پیگیری کنید ، صدای سوت قطار کی در خرم آباد به صدا در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا