یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از عملیاتی شدن آئین نامه اجرایی ماده 29 قانون هوای پاک و افزایش پلکانی 100 تا 300 هزارتومانی جریمه آلودگی صوتی خبر داد.
 رانندگان موظف به رعايت محدودیت‌های مندرج در گواهينامه هستندبه گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: بر اساس ماده 29 قانون هوای پاک ایجاد هرگونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک ممنوع و مستوجب جریمه نقدی است.
وی ادامه داد: مستند به تبصره یک ماده ارشاره شده نیروی انتظامی مکلف است راننده وسایل نقلیه موتوری را برای بار اول ملزم به پرداخت جریمه نقدی معادل یک میلیون ریال و در صورت تکرار بار دوم به پرداخت 2 برابر جریمه مذکور و در صورت تکرار بیش از 2 بار به پرداخت جریمه نقدی معادل 3 میلیون ریال محکوم کند.
سرهنگ چغلوند افزود: هم اکنون در سامانه دست‌افزارهای موبایلی این امکان به‌صورت هوشمند فراهم‌شده و دست‌افزارهای موبایلی تعداد دفعات تخلف آلودگی صوتی را تشخیص و به‌طور خودکار مبلغ جریمه موردنظر را برای راننده خاطی اعمال می‌کنند.
رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: پیش از اجرای این قانون مبلغ جریمه تخلف آلودگی صوتی و بوق زدن غیرمجاز 400 هزار ریال بوده است.

افزایش پلکانی 100 تا 300 هزار تومانی جریمه آلودگی صوتی

دیدگاه‌ها  

#1 پایدار 1399-04-22 15:32
همش در حد حرف :lol: تا حالا کی رو دیدید جریمه کنن؟ هر روز مطهری و دور دریاچه کیو دور دور هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا