یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰۴ نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شدند.
دکتر "عباس پزشکی" در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه بسیاری از همکاران کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران و کارکنان با کرونا ویروس درگیر هستند.
وی اضافه کرد: اگر مردم همکاری نداشته و همچنان به شرکت در تجمعات و مراسمات عروسی و ترحیم ادامه دهند با شرایط بدتری در استان مواجه خواهیم شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون مراکز درمانی و بیمارستانی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.
پزشکی گفت: در حال حاضر تمام امکانات لازم را برای کادر درمانی و کارکنان مهیا کردیم و کم و کسری نداریم.
وی افزود: کرونا ویروس همه افراد از نوزادان تا کهن‌سالان را درگیر می‌کند و ضرورت دارد مردم با کادر درمانی همکاری کرده و موازین و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: بیشترین مرگ و میر در بین افراد با سنین بالا که از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند دیده شده است.
پزشکی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان ۳۰۴ نفر از کارکنان و کادر درمانی، پزشکان و پرستان به این بیماری دچار شدند، گفت: خوشبختانه مورد فوتی در این قشر زحمتکش نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع چهار سانتر کرونا در بیمارستان عشایر، بیمارستان الشتر، شهید ولیان الیگودرز و آیت‌الله بروجردی در استان در نظر گرفته شد، بیان کرد: متاسفانه به دلیل جهش این ویروس و افزایش تعداد مبتلایان در همه بیمارستان‌های لرستان یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

ابتلای 304 نفر از کادر درمانی لرستان به کرونا




دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-04-18 22:05
بازگشایی عجولانه اماکن،عدم رعایت بهداشت، بی برنامگی همیشگی دولت تدبیر و امید،بی خیالی مردم همه دست در دست هم داد تا این بندگان خدا قربانی ما بشن! ما همه هیچکدوم احساس مسئولیت نداریم! به والله علی اکثر مردم خرم آباد الکی و غیر ضروری در خیابان ها پرسه میزنن! حالا اون دستفروش و مغازه دار کرایه نشین مجبور تو این شرایط امرار معاش کنه اما شما آقا پسر و دختر خانوم محترم این کادر درمان هم مثل ما خانواده دارن :cry: چه گناهی کردن باید فدای لذت جویی شما تو خیابون بشن؟؟؟ تو چهارراه بانک و مطهری و شهدا تو هم لول میخورید و بعد وقتی به منزل برمی گردید افراد سالمند و پدر و مادر به این ویروس مبتلا می کنید! ولنگاری تا کجا؟؟؟ بس بابا شرف خوب چیزیه :zzz هیچ شهری اندازه خرم آباد جوناش ول نیستن! لاس وگاس غلط بکنه اندازه شما لاابالی باشه!!!! 300تا پرستار تحصیل کرده باید قربانی به مشت بی مسئولیت که اصول اولیه شهرنشینی نمیدونن بشن، آقای قاسمی ببخشید این نظر من تند هست ولی واقعیت محض هست، این افراد بی مسئولیت دست کمی از یک جانی و قاتل ندارن!
نقل قول کردن
#2 مهرداد 1399-04-18 23:00
سلام، متاسفانه هنوز ملاقات بیماران در بيمارستان ها آزاد میباشد و بیشتر بیماران و همراهان ماسک ندارند و خیلی از افراد از مبتلا بودن خود به بيمارى خبر ندارند وقتی می فهمند که هم اتاقی، همراه، ملاقات کننده و برخی پرسنل را درگیر کرده اند، آقای دکتر پزشکی لطفا ملاقات بیماران را ممنوع اعلام و نسبت به اجرای آن سختگیرانه عمل شود
نقل قول کردن
#3 بهرامی 1399-04-19 06:49
چرا استان ما با این وضعیت اسفناک بعنوان استان سفید منظور می گردد.
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-04-19 08:34
افرادیکه که شبها تو پارکها خصوصا کیو سفره مییدازند و بساط قلیون پهن میکنند . شهرداری باید با ماشین آب جوش پراکنده شون کند . چون اینا خیلی بی خیالند .
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1399-04-21 08:44
باسلام خدمت جناب آقای ریاست محترم علوم پزشکی استان لرستان . روز جمعه 99/4/19به با مادرم به بیمارستان ایران مراجعه نمودم . از پذیرش گرفته تا بخش تزریقات و حتی پزشک کشیک هیچکدام ماسک نزده بودند . واقعا جالبه در همچین مکانی اینجوری باشه . لطفا بررسی فرمائید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا