یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: درحال حاضر فصل کاشت محصول است و در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان حمل و نقل محصولات کشاورزی به‌سختی انجام می‌شود.
به گزارش یافته، "فاطمه مقصودی" در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیلی ندارد، گفت: به روستاهای مناطق حوزه انتخابیه سرکشی کرده و مسائل مشکلات مردم، کارخانه‌ها، شهرک‌ها و شهرک‌های صنعتی را رسیدگی می‌کنیم.
وی ادامه داد: دیدارهای مردمی با مردم برگزار می‌شود، مشکلات و مسائل مردم و حرف‌های مردم را می‌شنویم و تا جایی که بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.
نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: هفته‌ای که برای سرکشی به حوزه انتخابیه می‌رویم؛ از زمانی که به حوزه انتخابیه می‌رسیم از ۷ صبح گاهی تا پاسی از شب با مردم سروکار داریم در روستاها، در دفاتر و در حوزه انتخابیه با مردم و مشکلات آن‌ها روبرو و آشنا می‌شویم و مشکلات آن‌ها را گوش می‌دهیم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مسئله آب یک مسئله کلیدی در حوزه انتخابیه است و مسائل مربوط به تخصیص در حوزه راه و راه‌های روستایی مطرح شد، حوزه مربوط به آب‌رسانی به مناطق روستایی که از این امکان برخوردار نیستند و مسائل و مشکلات دیگر حوزه‌های انتخابیه مطرح می‌شود.
مقصودی با بیان اینکه مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی موردتوجه قرار دهد، ادامه داد: مشکلات عمده روستاها مشکل آب است و مشکلات آب زراعی و آب آشامیدنی، از آنجا که در منطقه سد وجود ندارد، اغلب روستاها مشکلات آب آشامیدنی و آب زراعی دارند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه جاده‌ها و راه‌ها مشکل دیگر روستاها است، مطرح کرد: با توجه به سیل سال گذشته در منطقه ما، جاده‌های مواصلاتی را از بین رفته و پل‌های ارتباطی را تخریب‌شده است. رودخانه‌ها را شسته و رودخانه‌های منطقه نیاز به لایروبی دارند، همچنین بازسازی پل‌ها و جاده‌ها باید در اولویت باشد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حمل‌ونقل محصولات کشاورزی، تصریح کرد: در حال حاضر فصل کاشت محصول است و برای حمل‌ونقل محصولات کشاورزی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان مشکلاتی وجود دارد و حمل و نقل محصولات کشاورزی به سختی انجام می‌شود.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد روستاها، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در روستا بسیار زیاد است؛ در حوزه انتخابیه بنده و منطقه لرستان محدودیت‌های وجود دارد و در واقع مناطق محروم زیاد دارد و جوانان روستا مشکلات اشتغال دارند که این موضوعات در دیدارها و سرکشی به روستاها مطرح می‌شود و امیدواریم در مجلس با مطرح کردن این موضوعات در رفع نیازهای مردم حوزه انتخابیه میسر باشیم.




بی‌آبی و حمل‌ونقل محصولات کشاورزی، دغدغه روستانشینان بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 لر 1399-04-18 12:35
انشالله تا پایان دوره نمایندگیتون همینجوری پرقدرت وشبانه روزی کارکنین نه در میانه راه رها کنین
نقل قول کردن
#2 زمان قاجاری 1399-04-19 11:51
از انتقال آب لرستان و چهارمحال بختیاری به اصفهان و کرمان جلوگیری کنید.
نقل قول کردن
#3 درمانده از همه جا 1399-04-20 02:02
افسوس برای استانی که خود گشنه و تشنه مانده است و......
افسوس و هزاران افسوس برای جوانان خوش غیرت استانی با منابع فراوان که زیر بار فقر و نداری کمر خمیده شده اند.
به جرم کدامین گناه؟؟؟.. ؟؟؟؟؟؟
خدایا فرجی برای جوانان استان حاصل بفرما‌
نقل قول کردن
#4 چگنی 1399-04-24 18:40
سالانه 12 میلیارد مترمکعب آب مجانی از لرستان به خوزستان میرود بعد نمایندگان خوزستان اجازه نمیدهند لرستان سد داشته باشد هرسال از سیل خسارت می بینیم و 90 % زمینهای کشاورزی لرستان دیم است
نقل قول کردن
#5 میر 1399-04-24 18:41
چرا لرستان نباید سد بزرگ و استاندارد داشته باشد؟ چرا تمام آب لرستان باید به پایین دست برود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا