یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 24 نفر طی 24 ساعت گذشته در کشور خیر داد.
به گزارش یافته، دکتر سیماسادات لاری در گفتگوی زنده با شبکه خبر اظهار کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.
وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند اما ۳۲۷۰ نفر از بیماران مبتلابه کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تاکنون یک‌میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاری ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و شستشوی مداوم دست‌ها در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹، گفت: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کرونا رکورد زد: 200 فوتی‌ در 24 ساعت

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-04-17 15:36
ندیدن دلیل نبودن نیست، اکثرا مردم چون ویروس کرونا با چشم دیده نمیشه و اندازه فیل و کرگدن نیست باور ندارن وجود داره به شوخی میگیرن و خودشون و بقیه رو به فنا میدن عقل هم نعمت خوبیه که بعضیا ازش محرومن
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-04-18 15:12
یاد اوایل سرایت این ویروس می افتم عده ایی سعی داشتند از این نمد کلاهی بدوزند برای خودشان پزشک متخصص قلب تازه رها شده از بند تبلیغات انتخاباتی سوار یه وانت میشد سطح شهر جار میزد اهالی شهر من دکتر متخصص فوق تخصص فلوشیپ هستم اولا اشتباه کردید بمن رای ندادید حالا ارام بمانید من یه تنه جلوی کرونا را میگیرم .عده ایی .صدا در کرده بود این یه جنگ بیونولوزیکه
خداوند همه ما را به حقیقت و راه راست هدایت کند و وجودمان را مایه خیر و برکت برای همه قرار دهد.امین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا