یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: محور ازنا به طول 37 کیلومتر یکی از محورهای پر ترافیک و حادثه خیز استان مرکزی است و حجم تردد وسایل نقلیه سنگین در این محور زیاد است. از سوی دیگر به علت آنکه عرض این محور کم است و ایمنی لازم را ندارد، متأسفانه هر چند وقت یکبار شاهد تصادفاتی در این محور هستیم.
به گزارش یافته، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: موضوع محور ازنا در کمیسیون ایمنی شورای ترافیک استان مرکزی مطرح شده و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم. در این راستا می طلبد که مسئولین اهتمام ویژه ای داشته باشند و انتظار می رود که این محور از حالت دوطرفه و به اصطلاح شاخ به شاخ به حالت یک طرفه ارتقاء پیدا کند تا شاهد کاهش تصادفات اعم از فوتی، جرحی و خسارتی در این محور نباشیم.
وی ادامه داد: هم اکنون عملیات خاکبرداری چند کیلومتر از محور ازنا توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و با توجه به تصادفاتی که در این محور رقم می خورد، می طلبد که هر چه سریعتر شاهد آن باشیم که بخشی از این محور به بهره برداری برسد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلاتی که محور ازنا دارد، کمبود دوربین های کنترل سرعت و هوشمند است که امیدواریم بحث هوشمندسازی و استفاده از دوربین های کنترل هوشمند در این محور مد نظر قرار گیرد و راه اندازی شود.
سرهنگ کهریزی تصریح کرد: در مجموعه پلیس راه استان نیز از حداکثر توان خود در راستای برخورد با تخلفات در محور ازنا استفاده کرده ایم و از خودروهای کنترل نامحسوس به صورت ویژه در این محور استفاده می شود. با اقدامات انجام شده امیدواریم کاهش شاهد تصادفات در این محور باشیم.
 
منبع: پایگاه خبری روزنامه عطریاس
 

دیدگاه‌ها  

#1 دیناری 1399-04-04 08:48
جاده اراک به ازنا و جاده خرم‌آباد به پلدختر هر روز تصادف دارد و باید ایمن و استاندارد شود نمایندگان رسیدگی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا