یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با شهردار خرم‌آباد گفت: برای توسعه‌ی زیرساخت‌های مرکز استان، هر جا نیاز به مشورت کارشناسی باشد کانون بدون چشمداشت آماده‌ی همکاری است و می‌توانید روی توان و ظرفیت کارشناسان ما حساب کنید.
به گزارش یافته؛ حجت والیزاده در این دیدار که ظهر یکشنبه در سالن جلسات کانون برگزار گردید، با تاکید بر وضعیت بحرانی شهرداری خرم‌آباد از نظر مالی و درآمدی اظهار داشت: خوشحالیم که شهردار خرم‌آباد با وجود تنگناهای مالی که بی‌سابقه هستند، بدون جار و جنجال مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان است.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از وقوع سیل گذشته و تخریب برخی زیرساخت‌های شهری خرم‌آباد و همچنین سایر مشکلات به وجود آمده از جمله شیوع کرونا افزود: خوشبختانه با وجود همه‌ی این مشکلات روح ناامیدی در شهر حاکم نیست و این وضعیت مدیون حضور آرام و توام با متانت شهردار خرم‌آباد است.
والیزاده توجه و احترام شهرداری خرم‌آباد به افکار عمومی را رمز موفقیت شهردار دانست و تصریح کرد: نظرخواهی از شهروندان برای انجام برخی پروژه‌های مبلمان شهری بیانگر اهمیت دادن به افکار عمومی و شهروندان است که این امر باعث گردیده با وجود همه‌ی مشکلات، انجام این پروژه‌های کوچک باعث خوشحالی مردم و رضایت آن‌ها شود.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: باید شرایط زادگاه‌مان به گونه‌ای باشد که ما و فرزندان‌مان به آن ببالیم و به این باور غلط تن ندهیم که خرم‌آباد جای زندگی نیست و باید از این شهر کوچ کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون، والیزاده خرم‌آباد را منحصر به فردترین شهر جهان دانست و افزود: به صراحت می‌گویم که هیچ شهری در جهان وجود ندارد که این همه ویژگی مثبت اعم از آثار تاریخی، آثار مقدس مذهبی و جاذبه‌های طبیعی با کمترین فاصله نسبت به هم در دل آن تجمیع شده باشد.


 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1399-04-02 17:36
منحصر بفردترین شهر جهان حتی یک متر خط کشی خیابان ندارد .خیابانهاش سالهاست که تعریض نشدن .کسی از طرف شمشیرآباد وارد شهر میشود و بخواهد میدان کیو برود باید عین مار پیچ بخوره در خیابونهای شهرم .واقعا منحصر بفردیم در بی نظمی شهری .لااقل یه فکری بحال این همه وانت بار فروش میوه کنید که همجا را سد معبر کردن ،بجای به به و چه چه
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-04-03 11:14
اگه منظورتون افزودن اعتماد بنفس به مردم یکی از گرانترین-پرتورم ترین-بیکارترین با فلاکت ترین شهر های ایران است خب فکر خوبی کردید لااقل مردم امیدوار میشن.حالا که قصدتون روحیه بخشی به مسئولین و مردم شهر خرم اباده لطفا مطالبی هم در خصوص عدم اجرای صدها پروژه ملی و استانی در لرستان بنویسید که بعلت ندادن اعتبار از طرف دولت همگی تعطیل شده اند.
نقل قول کردن
#3 چنگایی 1399-04-04 08:58
چه فایده مسئولانش ایلیاتی هستند هیچکاری برای پیشرفتش انجام نمیدن مردم هم قدیمی فکر میکنند نسبت به شهرشون تعصب ندارند و سرمایه‌گذاری جذب نمیکنند
نقل قول کردن
#4 گلورانی 1399-04-04 08:59
بی زحمت مسئولان شهرداری و استانداری لُرستان چرا این خیابان ورودی ترمینال خرم‌آباد نه روشنایی دارد و نه پیاده رو و نه خط کشی و خیلی کم عرض و باریک است خواهش میکنم یک فکری بکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا